Select the type of procedure
Commercial procurement
21291434
1
Enquiry period
with
09.10.2024 12:34
to 14.10.2024 12:30
to 14.10.2024 12:30
2
Bidding period
with
14.10.2024 12:30
to 25.10.2024 09:00
to 25.10.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 533 169,03 MDL
Period of clarifications:
9 Oct 2024, 12:34 - 14 Oct 2024, 12:30
Submission of proposals:
14 Oct 2024, 12:30 - 25 Oct 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrari de reparatii capitale a drumurilor din satul Susleni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3548, MOLDOVA, Orhei, s.Susleni, satul Susleni raionul Orhei
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Oct 2024, 12:34
Date modified
11 Oct 2024, 15:34
Achizitii.md ID
21291434
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrari de reparatii capitale a drumurilor din satul Susleni, r-nul Orhei
Budget: 1533169.03 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcinisusleni_drum.signed.pdf
caiet de sarcinisusleni_drum.signed.pdf
Technical Specifications
-
9.10.24 12:34
anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf
anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf
anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf
ID: d875cd33-1b8a-40a2-a827-c42cc63be519
tenderNotice
-
anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf
anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf
ID: d875cd33-1b8a-40a2-a827-c42cc63be519
tenderNotice
-
anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf
anunt de participare drumuri 2024.signed.pdf
ID: d875cd33-1b8a-40a2-a827-c42cc63be519
tenderNotice
tenderNotice
-
11.10.24 15:30
Date:
9 Oct 2024, 17:03
Question's name:
buna ziua
Question:
Anexa 13 presupune - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani de activitate , si d-voastra solicitati sa anexam contractele si procesele de receptie, pe toti acesti 3 ani?
Answer (10 Oct 2024, 11:26):
Pentru a demonstra capacitatea de a exercita activitatea profesională și experiența în domeniu, autoritatea contractantă poate solicita operatorilor economici o listă a lucrărilor executate și finalizate în ultimii 3 ani. Această listă trebuie să fie prezentată conform anexei nr. 13 din documentația de atribuire a contractului public și trebuie să fie însoțită de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări, similare cu achiziția dată.
Certificările de bună execuție trebuie să indice beneficiarii lucrărilor, perioada și locul executării acestora, și să precizeze dacă lucrările au fost efectuate conform normelor profesionale specifice din domeniu și dacă au fost finalizate cu succes. Astfel, aceste certificări oferă autorității contractante încredere că operatorii economici au experiența și competența necesare pentru a realiza proiectul propus în conformitate cu standardele și cerințele stabilite. Este important ca operatorii economici să furnizeze aceste informații în mod complet și corect, pentru a consolida credibilitatea și încrederea în capacitatea lor de a realiza lucrările respctive.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK