1
Enquiry period
with 26.09.2024 15:23
to 06.10.2024 15:30
2
Bidding period
with 06.10.2024 15:30
to 13.10.2024 15:00
3
Auction
with 14.10.2024 15:00
to 14.10.2024 15:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 610 510 MDL
Period of clarifications: 26 Sep 2024, 15:23 - 6 Oct 2024, 15:30
Submission of proposals: 6 Oct 2024, 15:30 - 13 Oct 2024, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Euro-gard metalic

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Suceava 1
Web site
---
The contact person
Full name
Vitalie Putină
Contact phone
060946422
Purchase data
Date created
26 Sep 2024, 15:23
Date modified
30 Sep 2024, 7:42
Achizitii.md ID
21284264
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-
26.09.24 15:23
duae.doc
Bidding Documents
-
26.09.24 15:23
documentatia standard.docx
Bidding Documents
-
26.09.24 15:23
caiet de sarcini nou.pdf caiet de sarcini nou.pdf
Bidding Documents
-
27.09.24 08:19
anunt de participare nou.pdf anunt de participare nou.pdf
Bidding Documents
-
29.09.24 08:31
anunt de participare nou.pdf anunt de participare nou.pdf
Bidding Documents
-
29.09.24 08:33
caiet de sarcini nou.pdf caiet de sarcini nou.pdf
Bidding Documents
-
29.09.24 08:34
specificatii tehnice si pret.doc
Bidding Documents
-
30.09.24 07:42
Date:
26 Sep 2024, 18:30
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Înțeleg pe deplin preocupările legate de termenul de livrare. Având în vedere desfășurarea licitației pe 13.10.2024 și timpul necesar pentru înregistrarea la trezorerie, consider că o modificare a termenului este justificată. Propunerea de a diviza livrările este o soluție viabilă. Astfel, putem livra jumătate din comandă până la 31.10.2024, iar restul până la 30.11.2024.
Answer (27 Sep 2024, 08:14):
Termenul de livrare este modificat pînă la 15 noiembrie 2024 pentru livrarea cantității totale.
Date:
26 Sep 2024, 18:40
Question's name:
Caiet de sarcina
Question:
In caietul de sarcina publicat este notata suma de 610510,00 lei Inclusiv TVA, pe platforma, aceasta suma este fara TVA.
Answer (27 Sep 2024, 08:16):
Este efectuată corecția a prețului estimativ în caietul de sarcini conform anunțului de participare. Valoarea estimată este de 610510.00 lei fără TVA.
Date:
27 Sep 2024, 14:29
Question's name:
Condiţiile prezentării ofertelor
Question:
Articolul 65. Condiţiile prezentării ofertelor (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. Solicitam respectuos sa modificati Anuntul de participare conform legii 131/2015.
Answer (27 Sep 2024, 16:39):
Toate informatiile solicitate se depun intr-un singur set, conform cerintelor impuse din pct.16 al anuntului de participate impreuna cu prezentatea ofertei
Date:
27 Sep 2024, 16:44
Question's name:
Deviz de cheltuieli
Question:
„Deviz de cheltuieli”, ce fel de document este acesta pentru procedura de achizitie bunuri?
Answer (29 Sep 2024, 08:37):
Corectat. Trebuie de prezentat anexa nr.22 (specificația tehnică) și nr. anexa nr.23 (specificația de preț) din documentația standard
Date:
30 Sep 2024, 15:35
Question's name:
Anunt de participare
Question:
De ce solicitati Informatii despre ofertant daca solicitati DUAE (in el este specificat toata informatia despre ofertant), totodata, explicati ce fel de document este „Capacitatea economica si financiara”?
Answer (30 Sep 2024, 16:38):
Autoritatea contractantă are obligația de a stabili criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Referitor la ce fel de document este „Capacitatea economica si financiara” Vă rugăm să luați cunoștință cu Anexa nr.1 la Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 115 din 15.09.2021 Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri (pct. 30), care este plasat la documentele procedurii de achiziție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.