1
Enquiry period
with 26.09.2024 09:08
to 07.10.2024 12:00
8 days left
2
Bidding period
with 07.10.2024 12:00
to 17.10.2024 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 239 828,52 MDL
Period of clarifications: 26 Sep 2024, 9:08 - 7 Oct 2024, 12:00
Submission of proposals: 7 Oct 2024, 12:00 - 17 Oct 2024, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Achiziționarea centralizată a materialelor de sutură SUPLIMENTAR conform necesităților IMSP - beneficiari pentru anul 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
26 Sep 2024, 9:08
Date modified
26 Sep 2024, 16:39
Achizitii.md ID
21283744
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
contract nou.docx
Bidding Documents
-
26.09.24 09:08
formularele 26.09.2024 sutură suplim.xlsx
Bidding Documents
-
26.09.24 09:08
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
26.09.24 09:08
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
26.09.24 09:08
Date:
26 Sep 2024, 16:39
Question's name:
Anunt de participare. Termeni de livrare
Question:
Sint loturi, unde cantitea solicitata este 12 suturi (1 cutie) sau 24 sutiri (2 cutii).... Termeni de livrare, NOTA nr.5 spune ca "În cazul în care valoarea totală a contractului, inclusiv TVA, nu depășește 10 mii lei moldovenești, livrarea se va realiza în 1 sau 2 tranșe....". Spre exemplu, daca un OE va cistiga urmatoare LOTURI #4 (1 cutie); #5 (1 cutie); #26 (2 cutii); #29 (1 cutie); #30 (1 cutie); #31 (2 cutii); #32 (2 cutii); #33 (1 cutie), care cumulativ se fac 11070 lei fara TVA si evident ca acest caz se cade sub cunditia ca marfa trebuie sa fie livrata "În baza tranșelor 60% si "În baza bonurilor de comandă 40%". Atunci in acest caz, cum se va realiza livrare in transe conform NOTA nr.6, care spune ca "Furnizorul va lua în considerare divizarea suturii per cutie, astfel încât să fie livrate doar ambalaje secundare integrale (nu se admite livrarea per blister, comprimat, capsulă etc.), fiind totodată respectat cuantumul minim indicat în tabelul de mai sus;"? In genere, puntru orcie licitatie cu sutura, contie de livrare trebuie sa fie 100% pentru orice LOT, unde cantitate suturii este mai putin decit 10 cutii (sau 120 suturi), puntru ca majoritatea producatorilor nu tin stoc pentru material de sutura si pentru a produce o anumita cantitatea de sutura ei aplica comanda minima spre comanda, care in medie constituie 120 suturi (sau 10 cutii).Tot asa, informativ, va aducem la cunostinta produatori de sutura in genere nu mentin stocuri si la toti producatori (din Europa, din China, Turcia si India si alte tari), timp medie de producere a suturii variaza intre 60-90 de zile.
Date:
27 Sep 2024, 10:49
Question's name:
Lot nr. 60 POLYDIOXANONA USP 0, ac 48 mm
Question:
Buna ziua. In denumirea lotului este indicat USP 0. In specificatie tehnica USP 1 (3,5 Metric). Corectati va rog care este din ele corecta.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.