Select the type of procedure
Commercial procurement
21281935
1
Enquiry period
with
23.09.2024 13:35
to 04.10.2024 09:00
to 04.10.2024 09:00
2
Bidding period
with
04.10.2024 09:00
to 15.10.2024 09:00
to 15.10.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
5 467 098,22 MDL
Period of clarifications:
23 Sep 2024, 13:35 - 4 Oct 2024, 9:00
Submission of proposals:
4 Oct 2024, 9:00 - 15 Oct 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparația capitală cu replanificarea încăperilor interioare a clădirii Școlii de Arte din or. Cricova mun. Chișinău
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Sep 2024, 13:35
Date modified
30 Sep 2024, 14:28
Achizitii.md ID
21281935
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-documentația standart
23.09.24 13:35
caietul de sarcini forma nr.5.semnat.pdf
caietul de sarcini forma nr.5.semnat.pdf
Bidding Documents
-caietul de sarcini formularul nr.5
23.09.24 13:35
caietul de sarcini.semnat.pdf
caietul de sarcini.semnat.pdf
Bidding Documents
-caietul de sarcini
23.09.24 13:35
anunt de participare .semnat.pdf
anunt de participare .semnat.pdf
Bidding Documents
-anunț de participare
23.09.24 13:35
Date:
30 Sep 2024, 14:28
Question's name:
anunt
Question:
sbpct. 7 de la pct. 16 - poartă titlul "Declarație privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului". Acest criteriu de calificare are formatul stabilit de lege și prezentat conform anexaei 15 din Documentația Standart aprobată prim ordinul MF nr.69 din 07.05.2021. În sbct. 7 apare o descriere suplimentară. Vă rugăm să ne comunicați pe ce bază legală se bazează și care estescopul acesteea?
Answer (1 Oct 2024, 09:07):
Buna ziua. Scopul- de a efectua lucrările din contract calitativ și în termen rerstrînși
Date:
30 Sep 2024, 14:32
Question's name:
anunt
Question:
sbpct. 10 de la pct. 16: Operatorul economic trebuie să dispună de experiență în domeniul de activitate aferent obiectului contractului minim 5 ani. Vă rugăm să ne comunicați pe ce bază legală se bazează și care este scopul acestui criteriu de calificare?
Answer (1 Oct 2024, 09:01):
Buna ziua. Documentația standart aprobată prin Ordinul MF nr.69 din 07.05.2021. Scopul-AE experimentat în domeniu.
Date:
30 Sep 2024, 14:37
Question's name:
anunt
Question:
sbpct. 16 de la pct. 16: Disponibilități financiare pe contul bancar pentru demararea lucrărilor în sumă minim -1 000 000,00 lei. Operatorul economic va prezenta extrasul din cont bancar, eliberat de bancă, care confirmă existența
mijloacelor financiare disponibile pe contul curent al ofertantului.
Vă rugăm să ne comunicați pe ce bază legală se bazează și care este scopul acestui criteriu de calificare? Vă rugăm să prezentați formula de calcul aprobată de grupul de lucru.
Answer (1 Oct 2024, 09:03):
Buna ziua. Scopul- AE cu capacități economice pentru a îndeplini contractul dat.
Date:
30 Sep 2024, 16:38
Question's name:
Finantare
Question:
Dragă AC care este sursa de finanțare,buget local sau ONDRL?
Answer (1 Oct 2024, 09:04):
Buna ziua. Finanțare: 85% - ONDRL, 15% contribuția APL.
Date:
2 Oct 2024, 15:36
Question's name:
caiet de sarcini word
Question:
Buna ziua, va rugam sa incarcati caietul de sarcini in format word. Multumesc
Answer (2 Oct 2024, 16:09):
Buna ziua. Caietul de sarcini este încărcat
Date:
2 Oct 2024, 15:45
Question's name:
declarație referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat și ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani, minim 40 de angajați ( conform situațiilor financiare). Numărul mediu de angajați în ultimele 3 luni nu mai puțin de 40 muncitori, confirmate prin extrase contabile la zi, semnate cu semnătura electronică de către OE.
Question:
Buna ziua, rugam sa explicati, care este sensul acestei solicitari, daca termenul de executare e mai mare de 6 luni si bugetul de doar 5 467 098,22 MDL? Din ce ar reesi un necesar de 40 persoane la executarea acestui contract? Aceasta cerinta contravine legislatiei in vigoare , rugam sa fie exclusa. Noi avem experienta de executare a proiectelor similare in termeni de 3-4 luni cu personalul existent si nicidecum nu este de 40 persoane.
Answer (2 Oct 2024, 16:14):
Buna ziua.Bugetul este mare și volumul și varietatea de de lucrări este mare. APL dorețște să se asigure, că volumul de lucru din caietul de sarcini va fi îndeplinit la timp și calitativ. O zi bună să aveți.
Date:
2 Oct 2024, 16:25
Question's name:
clarificare
Question:
Buna ziua, rugam sa ne informati, daca bugetul achizitiei a fost ajustat cu salariul mediu de 94.60 lei/ora, conform amendamentului CP L.01.02:2012/A3:2024, aprobat si pus in aplicare prin ordinul Ministrului Infrastructurii si Dezvoltarii Regionale nr.124 din 16.08.2024, cu aplicare din 22.08.2024?
Answer (2 Oct 2024, 16:35):
Buna ziua. Nu
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK