1
Enquiry period
with 19.09.2024 10:08
to 01.10.2024 11:00
2
Bidding period
with 01.10.2024 11:00
to 10.10.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 5 086 000 MDL
Period of clarifications: 19 Sep 2024, 10:08 - 1 Oct 2024, 11:00
Submission of proposals: 1 Oct 2024, 11:00 - 10 Oct 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
19 Sep 2024, 9:47
Date modified
19 Sep 2024, 10:08
Estimated value (without VAT)
5 086 000 MDL
Achizitii.md ID
21280128
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
1 Nov 2024 10:07 - 1 Oct 2025 10:07
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G21 G3 – Zăbriceni – Cuconeștii Noi – Duruitoarea Nouă km 0,40-1,40, amplasat teritorial în raionul Edineț CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
19.09.24 10:08
caiet de sarcini g21 g3.docx
Bidding Documents
-
19.09.24 10:08
duae g21 g3 edineț.doc
Bidding Documents
-
19.09.24 10:08
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
19.09.24 10:08
Lot documents
caiet de sarcini g21 g3.docx
-
19.09.24 10:08

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL NiRom-Roz

Normalized price: 4 586 383,56 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 4 955 706,51 MDL
Status: Winner
Reason: În scopul executării deciziei ANSP nr. 03D-871-24 din 04.12.2024 emisă pe marginea contestației depuse de către IPS „Corsag” S.R.L. în cadrul procedurii de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1726728493771 din 10.10.2024 privind achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G21 G3 – Zăbriceni – Cuconeștii Noi – Duruitoarea Nouă km 0,40-1,40, amplasat teritorial în raionul Edineț, grupul de lucru pentru achiziții a reevaluat oferta „NiRom-Roz” S.R.L. și vă comunică următoarele: Reevaluarea a avut loc în conformitate cu prevederile legale, având ca scop obținerea tuturor clarificărilor necesare pentru o evaluare corectă și completă. Ca și rezultat al implementării Deciziei Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor nr. 03D-871-24, care a constatat că în conformitate cu prevederile art. 69 alin. (6), lit. a), b) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, „Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care oferta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție, totodată, oferta nu corespunde cerințelor tehnice expuse în documentația de atribuire”. Prin urmare, argumentele grupului de lucru pentru achiziții că ofertantul va asigura executarea volumelor de lucrări care au fost omise din contul acestuia, au fost calificate ca fiind lipsite de suport juridic în decizia Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor. Totodată, operatorul economic „NiRom-Roz” SRL nu a prelungit termenul de valabilitate a ofertei și a garanției pentru ofertă. Respectiv, potrivit art. 67 alin. (2) lit. b) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, se consideră că acesta din urmă a refuzat prelungirea termenului de valabilitate a ofertei, respectiv oferta acestuia nu mai poate fi luată în considerare la reevaluarea ofertelor. Examinând oferta depusă de IPS „Corsag” SRL clasată pe locul II, ca fiind ofertă conformă, a cărei oferta tehnică corespunde cerințelor înaintate de către autoritatea contractantă, grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziționarea pentru - „ Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G21 G3 – Zăbriceni – Cuconeștii Noi – Duruitoarea Nouă km 0,40-1,40, amplasat teritorial în raionul Edineț” operatorului economic IPS „Corsag” SRL cu oferta în valoare de 4 955 706,51 lei (patru milioane nouă sute cincizeci și cinci mii șapte sute șase, 51 bani), fără TVA și 5 946 847,81 lei (cinci milioane nouă sute patruzeci și șase mii opt sute patruzeci și șapte, 81 bani), inclusiv TVA. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul serviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 pct. (8) din Legea prenotată autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 5 085 124,80 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications