1
Enquiry period
with 18.09.2024 08:24
to 20.09.2024 08:40
2
Bidding period
with 20.09.2024 08:40
to 23.09.2024 10:00
3
Auction
24.09.2024 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 213 135 MDL
Period of clarifications: 18 Sep 2024, 8:24 - 20 Sep 2024, 8:40
Submission of proposals: 20 Sep 2024, 8:40 - 23 Sep 2024, 10:00
Auction start date: 24 Sep 2024, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Completarea funcționalității cu subtitlurile de indemnizații:
a) 00107- Indemnizația unică pentru perioada de încredințare a copilului adoptabil;
b) 00108-Indemnizație unică pentru copilul adoptat sau luat în plasament în serviciul de tutelă/curatelă;
c) 00109-Indemnizaţia lunară pentru creșterea copilului cu vârsta mai mare de 3 ani adoptat sau luat în plasament în serviciul de tutelă/curatelă;
2. Analiza şi documentarea sarcinii tehnice, conform Ordinului a Ministerului tehnologiilor informaționale şi comunicațiilor nr.94/2009 cu privire la aprobarea unor reglementări tehnice.
3. Dezvoltarea și implementarea funcționalității pe mediul de test și producere;
4. Integrarea cu baza de date a sistemului informațional de bază ,,Protecția Socială” al CNAS (platforma Oracle);
5. Actualizarea și configurarea mediilor.

Temei: Hotărârea Guvernului nr.1478/2002 cu privire la indemnizațiile adresate familiilor cu copii






01 noiembrie 2024
Dezvoltarea şi implementarea funcționalității noi ,,Dosar de pensii/personal”:
1. Dezvoltarea și implementarea funcționalității pentru dosarul electronic a beneficiarului de:
a) pensie pentru limită de vârstă (P-1);
b) pensie de dizabilitate (P-2);
c) pensie de urmaş (P-3, P-4).
2. Modificarea setărilor resursei e-Dosar care este găzduit pe platforma MCloud, ca urmare a creșterii semnificative a logicii şi recepționării datelor;
3. Modificarea configurărilor platformei e-Dosar în MCloud pentru a funcționa cu RDBMS Oracle CNAS;
4. Suportul și setarea mașinii virtuale a platformei e-Dosar în MCloud;
5. Analiza şi documentarea sarcinii tehnice, conform Ordinului a Ministerului tehnologiilor informaționale şi comunicațiilor nr.94/2009 cu privire la aprobarea unor reglementări tehnice.
6. Integrarea cu baza de date a sistemului informațional de bază ,,Protecția Socială” al CNAS (platforma Oracle);
7. Actualizarea și configurarea mediilor.

Nota: Dosarul electronic urmează a fi implementat pentru oficiile teritoriale Dubăsari şi Criuleni (etapa 1).

Temei: Hotărârea Guvernului nr.70/20224 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr.230/2020 cu privire la organizarea şi funcţionarea Casei Naţionale de Asigurări Sociale.










10 decembrie 2024
Nivelul serviciilor:
1) Existența serviciului “Hot-Line” 5/7, 8/24;
2) Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră;
3) Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
4) Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate;
5) Ofertantul economic în timpul executării contractului/serviciilor trebuie să:
a) presteze serviciile în termenul de până la 10 decembrie 2024 în volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerințelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
b) respecte următoarele acte normative:
- Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal;
- Hotărârea Guvernului nr. 1123/2010 privind aprobarea Cerințelor față de asigurarea securității datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale de date cu caracter personal;
- Hotărârea Guvernului nr. 1176/2010 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la asigurarea regimului secret în cadrul autorităților publice şi al altor persoane juridice;
- Politica de securitate privind protecția datelor cu caracter personal la prelucrarea acestora în cadrul sistemelor informaționale gestionate de Casa Națională de Asigurări Sociale aprobată prin ordinul directorului general nr.138 – A din 04.06.2021;
- Ordinul Ministerului Dezvoltării Informaționale nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viață al software-ului” după finisarea exploatării experimentale a produsului software se prezintă următoarele documente prevăzute de ordinul respectiv (specificate în anexa nr.8 și anexa nr.9).
6) Existența grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate:
- Project Manager;
- Business Analitic;
- Programator ORACLE PL/SQL;
- Dezvoltator.
Echipa de proiect necesită să aibă experiență în domeniu (Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, tehnologiile Web Services, .Net, ( conform cerinţelor în Anexa nr.1).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
The contact person
Full name
Donici Serghei
Contact phone
+37322257681
Purchase data
Date created
Date modified
18 Sep 2024, 8:24
Estimated value (without VAT)
213 135 MDL
The minimum downward of the price
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21279424
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, conform cerințelor din documentația de atragere a ofertelor.
Contract period
4 Oct 2024 03:00 - 1 Nov 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Extinderea funcționalităților aplicației specializate ,,e-Dosar” CPV: 72100000-6 - Hardware consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Dezvoltarea şi implementarea funcționalității noi ,,Dosar de pensii/personal” CPV: 72100000-6 - Hardware consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare eDosar.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
18.09.24 08:24
Anunt de participare eDosar
Technical Specifications
Anunț de participare în word
18.09.24 08:24

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Normalized price: 206 740 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications