1
Enquiry period
with 16.09.2024 09:02
to 26.09.2024 12:00
6 days left
2
Bidding period
with 26.09.2024 12:00
to 07.10.2024 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 666 670 MDL
Period of clarifications: 16 Sep 2024, 9:02 - 26 Sep 2024, 12:00
Submission of proposals: 26 Sep 2024, 12:00 - 7 Oct 2024, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de digitizare a arhivei (scanarea dosarelor în baza de date existente)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
The contact person
Full name
Nina Colodroțchi
Contact phone
079442988
Purchase data
Date created
16 Sep 2024, 8:57
Date modified
18 Sep 2024, 10:38
Estimated value (without VAT)
1 666 670 MDL
Achizitii.md ID
21278101
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Contract period
9 Oct 2024 08:00 - 31 Dec 2024 08:59
List of positions
1)
Title
Servicii de digitizare a arhivei (scanarea dosarelor în baza de date existente) CPV: 79900000-3 - Miscellaneous business and business-related services
Quantity: 12500.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard.docx
Bidding Documents
-
16.09.24 09:02
declaratie.pdf declaratie.pdf
Bidding Documents
-
16.09.24 09:02
caiet_sarcini_modificat.semnat.pdf caiet_sarcini_modificat.semnat.pdf
Bidding Documents
-
18.09.24 10:38
duae (9).doc
Bidding Documents
-
18.09.24 10:38
anunt_participare.semnat (8).pdf anunt_participare.semnat (8).pdf
Bidding Documents
-
18.09.24 10:38
Servicii de digitizare a arhivei (scanarea dosarelor în baza de date existente)
Date:
17 Sep 2024, 14:29
Question's name:
Soft specializat
Question:
IN documentatie scrieti ca documentele for si scanate si salvate in softul deja existent, i acelas timp in cerinte descrieti o multime de cimpuri si conditii care logic sunt deja in acel soft. Intrebarea: 1. este pentru ce aceste cerinte si solicitari daca softul deja exista. 2. Cerintele fata de Participanti este total neconcurentiala- prin faptul ca puneti ca cerinte contracte similare de asa sume pe teritoriul Moldovei - cu ce o companie nou formata care are dotari si persoane cu experiente similare nu poate executa mai bine decit compania care intentioneaza sa semneze acest contract( care de fapt si va dat cifrele din contracte similare) , cu ce aceste sume , contracte influienteaza calitatea serviciilor, doar pentru aceasta sunt garantii, declaratii..... VAdit este o licitatie pentru cineva concret
Answer (18 Sep 2024, 09:35):
Buna ziua, 1. Softul deja există, dar la această etapă se dorește dezvoltarea acestuia, inclusiv digitizarea dosarelor. 2. În conformitate cu prevederile Legii nr.131 din 03.07.2015 Art. 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, experiență similară. 3. Ofertantul trebuie să aibă experiență în Moldova, cuvîntul ”Moldova” va fi exclus prin modificarea Anunțului de participare.
Question's name
Question
Clarifications