1
Enquiry period
with 12.09.2024 16:13
to 25.09.2024 16:52
2
Bidding period
with 25.09.2024 16:52
to 08.10.2024 15:52
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 24 894 960 MDL
Period of clarifications: 12 Sep 2024, 16:13 - 25 Sep 2024, 16:52
Submission of proposals: 25 Sep 2024, 16:52 - 8 Oct 2024, 15:52
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Stația de dezinfectare a apei cu hipoclorit de sodiu. Lucrări de construcții. (Platforma A1)
1.Lucrări de construcții
2.Baza de evacuare a apelor (Нагорная канава 30х30 по периметру. L=14.8m)
Rețele exterioare de alimentare cu apă (satul Vasilcău)
1. Lucrări de construcție
1.1. Lucrări terasamente
1.2. Conducte și armături
1.3. Supapa de sens d80mm - 1buc (Coala 59)
1.4. Cămine circulare
1.5. Cămine rectangulare (2500x2000 -
2buc, h=1500)
1.6. Demolarea și restabilirea
1.6.1. Drumul din asfalt
1.6.2. Drumul din pietriș
1.6.3. Beton de ciment
1.6.4. Transportarea gunoiului
2. Lucrări de montare
3. Utilaj

Rețele exterioare de alimentare cu apă (spre cariera de nisip)
1. Lucrări de construcție
1.1. Lucrări terasamente
1.2. Conducte și armături
1.3. Cămine circulare
1.4. Demolarea si restabilirea
1.4.1. Drumul din asfalt
1.4.2. Drumul din pietriș
1.4.3. Transportarea gunoiului
1.5. Tub de protecție metoda închisă (prin
foraj orizontal dirijat)

Iluminarea exterioară
1. Lucrări de montare
2. Lucrări de construcție
Amenajarea teritoriului. Platforma A.
1. Sistematizare verticală
2. Îmbrăcăminte rutieră din piatră spartă-310m2
3. Trotuar-îmbrăcăminte din piatră spartă-40m2
Stația de dezinfectare a apei cu hipoclorit de sodiu. Lucrări tehnologice. Platforma A-1
1. Lucrări de construcții
1.1. Conducte si accesorii
2.Utilaj
Rețele electrice ВЛ-0,4 кВ
1. Lucrări de construcție
2. Lucrări de montare
3. Utilaj
Alimentarea cu energie electrica КЛ-0,4кВ
1. Lucrări de construcție
2. Lucrări de montare

Alimentarea cu energie electrica (marca AEE)
1. Lucrări de construcție
1.1. ВЛ-0,4 кВ
1.2. Проектируемая КТП-10/0,4кВ
1.3. КЛ-0,4 кВ
2. Lucrări de montare
2.1. ВЛ-10. Разъединительный пункт АРП-1
2.2. ВЛ-0,4 кВ. Арматура линейная для опор ВЛ-10
2.3. Проектируемая КТП-10/0,4 кВ
2.4. КЛ-0,4 кВ
3. Valoare utilajului
3.1. ВЛ-0,4 кВ
3.2. Проектируемая КТП-10/0,4 kB
3.3. КЛ-0,4 кВ
Amenajarea teritoriului
1. Sistematizarea pe verticală
2. Acces auto
3. Trotuar
4. Îmbrăcăminte din dale de trotuar
5. Platforma castel
6. Gard din panouri Eurogard zincat
7. Înverzirea
Castel de apa V=50m3 H=18m
1. Valoarea utilajului
2. Lucrări de montare
3. Lucrări de construcție
3.1. Terasamente
3.2. Fundamente sub castel
3.3. Cămine din beton prefabricat
3.4. Conducte și armături
3.5. Rețele de distribuție a apei
3.6. Demolarea și restabilirea drumului de
pietriș b=700mm
Sistemul de alimentare cu apă
1. Lucrări de construcție
1.1. Lucrări terasamente
1.2. Conducte și armături
1.3. Drumul din asfalt
(L=800 m.l, b=700mm)
1.4. Drumul din pietriș
(L=2700 m, b=0.7m )
1.5. Cămine circulare
1.6. Traversarea prin metoda închisă 10 buc
2. Lucrări de montare
3. Utilaj
Stația de dezinfectare a apei cu hipoclorit de sodiu. CBA
1. Terasamente
2. Fundamente Placa Pm1
3. Pereu
Stația de dezinfecție a apei cu hipoclorit de sodiu TH
1. Utilaj
2. Lucrări de montare
3. Lucrări de construcție
3.1. Terasamente
3.2. Cămine de beton prefabricat pentru apă
3.3. Conducte și armături
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
The contact person
Full name
Denis Gudumac
Contact phone
+37323125646
Purchase data
Date created
12 Sep 2024, 15:12
Date modified
23 Sep 2024, 16:52
Estimated value (without VAT)
24 894 960 MDL
Achizitii.md ID
21277250
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Contract period
28 Oct 2024 15:20 - 30 Dec 2030 15:29
List of positions
1)
Title
Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Vasilcău, com. Vasilcău și Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Inundeni și în s. Ruslanovca com. Vasilcău r. Soroca în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca CPV: 45232150-8 - Works related to water-distribution pipelines
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
adr nord -duae formular nou(1)(1)(1)(2) (5) (4).doc
Bidding Documents
-
12.09.24 16:13
adr nord -declaratiero(2)(1)(1)(1)(2) (4) (3).doc
Bidding Documents
-
12.09.24 16:13
adr nord anunt de participare(1)(1)(1)(3) (37) (7) (1)editat.docx
Bidding Documents
-
23.09.24 16:52
Lot documents
ar 1811574696.pdf
-
12.09.24 16:13
fisa vasilcau-model.pdf
-
12.09.24 16:13
castel de apa inundeni.pdf
-
12.09.24 16:13
pg.pdf
-
12.09.24 16:13
aee inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
inundeni th.pdf
-
12.09.24 16:13
cba inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
inundeni th.pdf
-
12.09.24 16:13
inundeni si ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
inundeni si ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
cba inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
cu, aviz sanitar.pdf
-
12.09.24 16:13
aee inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
aee (1).pdf
-
12.09.24 16:13
st. dezinf inuundenicba.pdf
-
12.09.24 16:13
moldtelecom.pdf
-
12.09.24 16:13
pg inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
memoriu.pdf
-
12.09.24 16:13
cba (2).pdf
-
12.09.24 16:13
pg inundeni-ruslanovca.pdf
-
12.09.24 16:13
adr nord anunt de participare(1)(1)(1)(3) (37) (7) (1)editat.docx
-
23.09.24 16:52

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC Foremcons SRL

Normalized price: 17 520 888,87 MDL
Status: Winner
Reason: ADR Nord vă notifică faptul că la licitația № ocds-b3wdp1-MD-1726143186889 Construcția sistemului de aprovizionare cu apă potabilă pentru satul Volovița și satul Alexandru cel Bun; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Racovăț; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Slobozia-Cremene, s. Slobozia-Vărăncău, com. Vărăncău; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Vasilcău, com. Vasilcău și Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Inundeni și în s. Ruslanovca com. Vasilcău r. Soroca în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca din 8 octombrie 2024, grupul de lucru a desemnat câștigătoare: Pentru lotul 1 Construcția sistemului de aprovizionare cu apă potabilă pentru satul Volovița și satul Alexandru cel Bun în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca: Oferta clasată pe locul patru după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține VALDCONGRUP S.R.L. în valoare de 3 752 524,05 MDL fără TVA, 4 503 028,86 MDL cu TVA, termenul de executare 6 luni, termenul de garanție 5 ani. Pentru lotul 2 Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Racovăț. Etapa II, în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca: Oferta clasată pe locul doi după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține VALDCONGRUP S.R.L. în valoare de 8 825 850,59 MDL fără TVA, 10 591 020,71 MDL cu TVA, termenul de executare 9 luni, termenul de garanție 5 ani. Pentru lotul 3 Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Slobozia Cremene și s. Slobozia Vărăncău, com. Vărăncău în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca: Oferta clasată pe locul unu după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține VALDCONGRUP S.R.L. în valoare de 6 005 674,06 MDL fără TVA, 7 206 808,87 MDL cu TVA, termenul de executare 9 luni, termenul de garanție 5 ani. Pentru lotul 4 Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Vasilcău, com. Vasilcău și Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Inundeni și în s. Ruslanovca com. Vasilcău r. Soroca în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca: Oferta clasată pe locul unu după preț și care este corespunzătoare criteriilor de calificare și selecție și caietului de sarcini, care aparține S.C. FOREMCONS S.R.L. în valoare de 17 520 888,87 MDL fără TVA, 21 025 066,64 MDL cu TVA, termenul de executare 10 luni, termenul de garanție 5 ani. Oferte respinse, descalificate, excluse: Denumirea operatorului economic Motivul respingerii/descalificării SRL AM SISTEME Oferta este respinsă pentru lotul nr. 1 deoarece au fost depistate erori în devizul ofertei tehnice: Aceste erori depășesc 10 000 lei fără TVA. Lista de erori se anexează mai jos de acest tabel SRL Fedion-Com Oferta este respinsă pentru lotul nr. 1 deoarece devizul ofertei tehnice nu a fost întocmit conform prevederilor documentației de atribuire: aceasta presupune următoarele: Deviz de cheltuieli Original scanat, conform F7, F3, F5, confirmat prin semnătură electronică ATENȚIE! La formularul nr.7, la Valoarea de deviz să fie indicat Pe unitate de măsură- inclusiv salariu. Este interzisă comasarea devizelor din diferite compartimente ale caietului de sarcini în oferta operatorului economic! Toate devizele ofertei tehnice sunt comasate într-un deviz unic contrar prevederilor anunțului de participare care stabilește că „Este interzisă comasarea devizelor din diferite compartimente ale caietului de sarcini în oferta operatorului economic”. Normativul CPL 01.01-2012 punctul 3.2.1 prevede următoarele: 3.2.1 Pentru determinarea valorii de deviz a construcțiilor (proiectate, reparate sau restaurate), întreprinderilor, clădirilor, construcțiilor speciale sau a tranșelor lor se elaborează documentația de deviz, alcătuită din devize locale, pentru anumite categorii de cheltuieli. Caietul de sarcini este alcătuit din devize pentru diferite categorii de lucrări: Devizele caietului de sarcini sunt următoarele: 1. Deviz № 2-2-1 Sistemul de alimentare cu apa (satul Alexandru cel Bun) 2. Deviz № 2-4-2 Stația de dezinfecție a apei cu hipoclorit de sodiu. Lucrari tehnologice (Platforma B1) 3. Deviz № 2-4-1 Statie de dezinfectare a apei cu hipoclorit de sodiu. Lucrari de construcţii. (Platforma B1) 4. Deviz № 4-2-4 Iluminarea exterioare. 5. Deviz № 7-2-1 Amenajarea teritoriului. Platforma B 6. Deviz № 4-2-2 Reţele electrice exterioare ВЛ-10kV 7. Deviz № 4-2-1 Alimentarea cu energie electrica КЛ-0,4кВ 8. Deviz № 4-2-3 Substantie de transformatoare КТП-25/10/0,4 Atunci când sunt diferite categorii de lucrări devizele urmează a fi întocmite separat. Ofertantul SRL Fedion Com a comasat devizele întocmite într-un deviz unic, formularul nr. 7 – 1 ex.; formularul nr. 5 – 1 ex. și formularul nr. 3 – 1 ex. Comasarea devizelor nu permite verificarea cheltuielilor pentru fiecare deviz în parte, pentru că suma materialelor a fost calculată nu pentru fiecare deviz în parte, ci pentru toate devizele în comun. ATAR INTER Oferta este respinsă pentru lotul nr. 1 deoarece au fost depistate erori în devizul ofertei tehnice: Aceste erori depășesc 10 000 lei fără TVA. Lista de erori se anexează mai jos de acest tabel Totodată ofertantul a răspuns tardiv (mai târziu de trei zile lucrătoare) la solicitarea de clarificare a autorității contractante: Solicitarea de clarificare a fost transmisă la 1 noiembrie 2024 iar ofertantul a transmis clarificarea la 8.11.2024. Termenul final de transmitere a clarificării a expirat la sfârșitul zilei de 6.11.2024. SRL Fedion-Com Oferta este descalificată pentru lotul 2 deoarece nu întrunește cerința experienței similare pentru ultimii cinci ani de activitate: respectiv executarea în ultimii cinci ani calculați de la data deschiderii ofertelor (8 noiembrie 2024-8 noiembrie 2019) a cel puțin unui contract valoarea căruia să fie 75% din valoarea viitorului contract (valoarea ofertei SRL Fedion-Com este 10367867,33 lei cu TVA, respectiv 75% reprezintă 7775900,49 lei cu TVA). Cel mai mare ca valoarea contract prezentat de către SRL Fedion-Com este în valoare de 7393722,41 lei cu TVA Extinderea sistemului de alimentare cu apă și canalizare (com. Pelinia). Contract nr. 70 din 28.09.2022. Recepție la terminare nr. 2 din 25 august 2023. Totodată grupul de lucru a precăutat experiența similară a ofertantului pentru ultimul an de activitate ceea ce înseamnă executarea contractelor care în sumă totalizează valoarea ofertei: 10367867,33 lei cu TVA. Conform clarificării de la Agenția Achiziții Publice (aceasta se anexează): Experiența similară se calculează pe ultimul an de activitatea, dar nu bugetar...Respectiv, daca nu este indicat expres în legislație că se are în vedere anul bugetar...se va calcula ultimul an de activitate până la data depunerii ofertelor. Respectiv ultimul an de activitate al SRL Fedion-Com calculat de la data deschiderii ofertelor este 8 octombrie 2024-8 octombrie 2023. Grupul de lucru nu a determinat recepții la terminarea lucrărilor executate de SRL Fedion-Com care să fie semnate în această perioadă și valoarea lucrărilor cărora să reprezinte 100% din valoarea ofertei. În urma clarificărilor primite de la ofertant, Pentru experiența ultimului an de activitate au fost menționate contractele: “Extinderea sistemului de alimentare cu apa și canalizare s.Pelinia r. Drochia” Contract Nr.70 din 28.09.2022 încheiat cu Primăria s. Pelinia pentru suma de 7 393 722,41 lei inclusiv TVA, proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor Nr. 2 din 25.08.2023 “Extinderea, reconstrucția și modernizarea sistemului de alimentare cu apă a or.Dondușeni.Obiect Nr.201713. Etapa IV (Repetat)” Contract Nr.129 din 24.12.2022 încheiat cu Primăria or. Dondușeni pentru suma de 5 070 313,47 lei inclusiv TVA, proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor Nr. 3 din 21 decembrie 2023 Grupul de lucru nu poate lua în considerare pentru experiența ultimului an de activitate contractul la Extinderea sistemului de alimentare cu apa și canalizare s.Pelinia r. Drochia, deoarece recepția la terminarea lucrărilor a fost semnată mai devreme de 8 octombrie 2023: respectiv la data de 25.08.2023. Prin urmare experiența similară din ultimul an de activitate al ofertantului nu este 12464035,88 lei cu TVA cum a menționat ofertantul în scrisoarea de clarificare. Totodată grupul de lucru nu a determinat alte contracte al SRL Fedion-Com recepțiile la care să fie semnate în perioada 8 octombrie 2023-8 octombrie 2024 și valoarea totală a cărora să reprezinte valoarea totală a ofertei. Lista de contracte ale SRL Fedion-Com se anexează mai jos de acest tabel. Clarificare de la Agenția Achiziții Publice privind calcularea termenului ultimului an de activitate: Buna ziua ! Experienta similara se calculeaza pe ultimul an de activitatea, dar nu bugetar...Respectiv, daca nu este indicat expres in legislatie ca se are invedere anul bugetar...se va calcula ultimul an te activitate pina la data depunerii ofertelor. ----- Mesaj original ----- De la: "Denis Gudumac" <denis.gudumac@adrnord.gov.md> Către: "helpdesk" <helpdesk@tender.gov.md> Trimis: marţi, 22 octombrie, 2024 15:55:12 Subiect: ADR Nord întrebare despre experiența similară pe lucrări din ultimul an de activitate Bună ziua, Cerem scuze ne este necesară o clarificare referitor de experiența pe lucrări din ultimul an de activitate. potrivit documentației standard de lucrări cerința aceasta este formulată în felul următor: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepție la terminarea lucrărilor sau procesele-verbale de recepție finală la expirarea perioadei de garanție, însoțite de certificări de bună execuție (recomandări) pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13). referitor de această prevedere avem următoarele întrebări: Noi avem o licitație nr. ocds-b3wdp1-MD-1726143186889 Construcția sistemului de aprovizionare cu apă potabilă pentru satul Volovița și satul Alexandru cel Bun; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apa în s. Racovăț; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Slobozia-Cremene, s. Slobozia-Vărăncău, com. Vărăncău; Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Vasilcău, com. Vasilcău și Construcția rețelelor exterioare de alimentare cu apă în s. Inundeni și în s. Ruslanovca com. Vasilcău r. Soroca în cadrul proiectului Construcția sistemelor de alimentare cu apă în 7 localități din raionul Soroca la care deschiderea ofertelor a fost la 8 octombrie 2024, 15:52 cel mai ieftin ofertant al lotului 2 al acestei licitații SRL Fedion-Com a prezentat ca experiență similară contractele: Contract nr. 129 din 24/12/2022 Extinderea, reconstrucția și modernizarea sistemului de alimentare cu apă a orașului Dondușeni. Obiect 201713. Etapa IV (REPETAT), în valoare de 5 070 313,47 MDL cu TVA. Numărul şi data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor: Nr. 3 din 21.12.2023 Contract nr. 70 din 28 septembrie 2022 Extinderea sistemului de alimentare cu apă și canalizare (com. Pelinia r. Drochia) în valoare de 7 393 722,41 lei cu TVA Numărul şi data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor: Nr. 2 din 25.08.2023 1. Având în vedere că deschiderea ofertelor licitației a fost la 8 octombrie 2024: Poate fi considerat contractul nr. 70 din 28/09/2022 că a fost executat în ultimul an de activitate? Procesul-verbal de recepție al acestuia a fost semnat la 25 august 2023, respectiv mai devreme de ultimul an de activitate calculat de la data deschiderii ofertelor. Valoarea ofertei SRL Fedion-com este 8 639 889,44 MDL fără TVA, respectiv 10 367 867,33 MDL cu TVA. Anexăm la acest email contractele și recepțiile menționate. Vă rugăm să ne transmiteți un răspuns cât de rapid posibil, deoarece este o întrebare urgentă pentru noi. Cu sinceritate, Denis Gudumac specialist achiziții 0231 2-56-46 068-98-22-00 Agenția de Dezvoltare Regională Nord mun. Bălți, Piața V. Alecsandri 8, MD-3110 -- Cu respect, Serviciul Consultanță și Instruiri Agenția Achiziții Publice tel.: +373 22 820 729 Lista de contracte a SRL Fedion-Com Contracte depuse: 100%: 10 367 867,33 MDL cu TVA 75%: 7 775 900,49 MDL cu TVA Ultimii cinci ani: 8 octombrie 2019 Ultimul an: 8 octombrie 2023 1 Contract nr. 65 din 27.09.2021 Extinderea, reconstrucția și modernizarea sistemului de alimentare cu apă a or. Dondușeni 2549356,94 lei cu TVA Recepție la terminarea lucrărilor nr. 1 din 24.08.2023 2 Contract nr. 22 din 04.04.2022 Reconstrucția gazoductului subteran în or. Otaci (pozarea în variantă supraterană din cauza eroziunii terasamentului) r. Ocnița 2718194,39 lei cu TVA s-a majorat cu 81285,32 lei cu TVA Act de recepție din 2022 (octombrie?) Operatorul economic afirmă în anexa 12: Nr. 1 din 12.05.2023;_ 3 Contract FY22-CM-FED(01) În vigoare 15.11.2021 Expiră 16.11.2022 Extinderea sistemului de alimentare cu apă în or. Dondușeni 1076899,85 lei Echivalent 61278,71 USD Recepție la terminarea lucrărilor nr. 1 din 7.06.2022 4 Contract nr. 70 Din 28.09.2022 Extinderea sistemului de alimentare cu apă și canalizare (com. Pelinia) 7393722,41 lei Recepție la terminare nr. 2 din 25 august 2023 5 Contract nr. 30 din 10.09.2021 Lucrări de reconstrucție a sistemului de alimentare cu apă în s. Stolniceni r. Edineț 3790001,92 lei cu TVA Recepție la terminare nr. 1 din 14.12.2022 Menționate în anexa 12 6 nr.195 din 09.08.2019 Rețele de aprovizionare cu apă potabilă și sistemul de canalizare a s. Climăuți, r. Donsușeni în cadrul proiectului Modernizarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare în orașul Dondușeni și satele Dondușeni, Corbu, Țaul, Climăuți, Tîrnova (etapa I)” 5889693,87 lei Numărul şi data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor: Nr. 1 din 04.11.2022;_
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Polimer Gaz Constructii S.R.L.

Normalized price: 19 018 848,31 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

SRL AM SISTEME

Normalized price: 19 052 221,08 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Valdcongrup SRL

Normalized price: 19 237 894,32 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

Izodromgaz

Normalized price: 20 300 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Compania Termosistem SRL

Normalized price: 20 596 569,68 MDL
Status: Awaiting
7
Participant(s) name(s):

Polimer Gaz Conducte

Normalized price: 21 134 823,45 MDL
Status: Awaiting
8
Participant(s) name(s):

Orizont

Normalized price: 21 648 568,82 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications