1
Enquiry period
with 12.09.2024 13:43
to 24.09.2024 11:00
2
Bidding period
with 24.09.2024 11:00
to 03.10.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 22 187 700 MDL
Period of clarifications: 12 Sep 2024, 13:43 - 24 Sep 2024, 11:00
Submission of proposals: 24 Sep 2024, 11:00 - 3 Oct 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
12 Sep 2024, 13:14
Date modified
16 Sep 2024, 13:17
Estimated value (without VAT)
22 187 700 MDL
Achizitii.md ID
21277148
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Oct 2024 13:42 - 30 Sep 2025 13:42
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G68 R20 – Orhei – Susleni – Ustia – Criuleni km 17,41-21,59, amplasat teritorial în raionul Orhei CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
12.09.24 13:43
duae g68 r20 orhei.doc
Bidding Documents
-
12.09.24 13:43
caiet de sarcini g68 r20 orhei.docx
Bidding Documents
-
12.09.24 13:43
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
12.09.24 13:43
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Emcom E&E

Normalized price: 14 838 473,69 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

„GENESIS International„SRL

Normalized price: 15 693 358,39 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” ocds-b3wdp1-MD-1726136114545 din 11.11.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1726136114545 din 03.11.2024, ce vizează achiziționarea ,,Lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G68 R20 – Orhei – Susleni – Ustia – Criuleni km 17,41-21,59, amplasat teritorial în raionul Orhei”, Vă comunicăm următoarele: Operatorul economic ,,EMCOM E&E” S.R.L – clasat pe locul întâi după preț, a propus oferta în valoare de 14 838 473,69 (paisprezece milioane opt sute treizeci și opt mii patru sute șaptezeci și trei lei, 69 bani) lei fără TVA și 17 806 168,43 (șaptesprezece milioane opt sute șase mii una sută șaizeci și opt lei, 43 bani), lei inclusiv TVA. În procesul de evaluare a ofertei operatorului economic EMCOM E&E SRL, potrivit notei informative a consultantului - membru al grupului de lucru pentru achiziții, au fost constatate unele neconformități în devizele de cheltuieli, parte integrantă a ofertei, și anume: Poz. 2 – mixtura asfaltică preparată la cald cu agregate mărunte BA16 SM EN 13108-1: lipsă 99,48 t. În temeiul art. 17 și art. 69 alin. (3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, prin scrisoarea nr. 04-02/55487 din 25.10.2024, grupul de lucru pentru achiziții a solicitat explicații operatorului economic asupra poziției descrise mai sus. La data de 29.10.2024 operatorul economic a prezentat o scrisoare de clarificare, prin care menționează că a fost admisă o eroare, datorită schimbării normei de consum. În trecut, pentru execuție se utiliza nisip bitumat, material care nu mai este folosit conform noului standard pentru mixtură asfaltică. Compania își asumă integral costurile pentru această omisiune și asigură că valoarea ofertei rămâne neschimbată. În urma examinării de către grupul de lucru a devizelor actualizate și transmise în urma solicitării clarificărilor, s-a constatat că operatorul economic EMCOM E&E SRL a modificat prețurile unitare a materialelor și utilajelor, fapt ce contravine legislației achziției publice. În concluzie, grupul de lucru constată că sunt incidente prevederile art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, care statuează că grupul de lucru pentru achiziții va respinge oferta în cazul în care aceasta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire. Astfel, grupul de lucru pentru achiziții respinge oferta SRL EMCOM E&E SRL, ca fiind neconformă. Operatorul economic S.R.L.” GENESIS International”, al doilea ofertant după preț, care a propus oferta în valoare de 15 693 358,39 (cincisprezece milioane șase sute nouăzeci și trei mii trei sute cincizeci și opt lei, 39 bani) lei fără TVA și 18 832 030,07 (optesprezece milioane opt sute treizeci și două mii treizeci lei, 07 bani) lei cu TVA corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea a prezentat toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. Totodată, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”. Totodată, conform art. 67, alin. (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, în scopul asigurării continuității procedurii de achiziție publică, Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” solicită prelungirea termenului de valabilitate al ofertei și al garanției pentru ofertă cu 15 (cincisprezece) zile.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

NISIP-SI

Normalized price: 16 117 330,69 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Normalized price: 16 309 216,06 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Lincons

Normalized price: 17 845 120,16 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Profact Construct

Normalized price: 18 043 088,46 MDL
Status: Awaiting
7
Participant(s) name(s):

Compania Termosistem SRL

Normalized price: 18 877 111,68 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G68 R20 – Orhei – Susleni – Ustia – Criuleni km 17,41-21,59, amplasat teritorial în raionul Orhei
Date:
16 Sep 2024, 13:17
Question's name:
Lipsa volume
Question:
Buna ziua. pozitia 15 DI96 Compactarea rambleului pamint de cat.II, cu compactor pe pneuri de 25 t , 8 parcursuri pe o urma - lipseste volumul.
Answer (16 Sep 2024, 14:09):
Beneficiarul a analizat solicitarea parvenită în perioada de clarificări de la operatorul economic și vă comunică următoarele: Volumul de lucrări în poziția 15 va fi de 5,87 (100 m3)
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications