1
Enquiry period
with 11.09.2024 17:22
to 23.09.2024 15:30
4 days left
2
Bidding period
with 23.09.2024 15:30
to 14.10.2024 15:30
3
Auction
15.10.2024 09:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 3 207 326,65 MDL
Period of clarifications: 11 Sep 2024, 17:22 - 23 Sep 2024, 15:30
Submission of proposals: 23 Sep 2024, 15:30 - 14 Oct 2024, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

Achiziționarea Dispozitivelor medicale, conform necesităților instituțiilor-medico sanitare publice (lista suplimentară 25)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
11 Sep 2024, 17:22
Date modified
12 Sep 2024, 9:19
Achizitii.md ID
21276750
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
11.09.24 17:22
formularele_.xlsx
Bidding Documents
-
11.09.24 17:22
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
11.09.24 17:22
contract nou.docx
Bidding Documents
-
11.09.24 17:22
Date:
12 Sep 2024, 09:19
Question's name:
Lotul nr. 4, Lotul nr. 5
Question:
Din ce cauza s-a decis sa fie compatibile anume cu Pentax ? daca la institutie sunt troliuri Olympus si Fujinon ? Care la sigur, pot propune aceleasi produse, unii parametrii mai buni si la un pret mai comptetiv ?
Answer (13 Sep 2024, 16:56):
Videoprocesoarele Fujinon și Olimpus sunt in exploatare de 5 ani de zile din I tr. 2019, fiind deja in post garanție. Procesorul Pentax este în lucru 9 luni, fiind în perioada de garanție. Troleul furnizat cu setul Olimpus al unui producător no-name, cu regret nu are rigiditatea constructiva minima pentru deplasare în siguranța a utilajului în alte secții (radiologie) ale instituției beneficiare.
Date:
12 Sep 2024, 12:46
Question's name:
Transparenta
Question:
În data de 11.09.2024 a fost publicat caietul de sarcini pe site-ul oficial CAPCS în rubrica Transparență, iar a doua zi deja a fost lansată licitația. Care este, atunci, scopul rubricii Transparență dacă nu respectați termenii și nu oferiți timp suficient pentru a analiza caietul de sarcini? În plus, la clarificări oferiți răspunsuri de genul: „La etapa publicării caietului de sarcini pe site-ul oficial CAPCS, în rubrica Transparență, grupul de lucru nu a recepționat nicio solicitare"
Answer (13 Sep 2024, 16:51):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, menționăm că în cadrul procedurii de achiziție publică privind Achiziționarea Dispozitivelor medicale, conform necesităților instituțiilor-medico sanitare publice (lista suplimentară 25) au fost incluse loturi, care au fost anulate din cadrul procedurilor de achiziții publice, desfășurate anterior de către CAPCS. După cum urmează: loturile nr. 1-5, au fost în cadrul procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1718288166363 privind Achiziționarea Dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor-medico sanitare publice (lista suplimentată 7), loturile fiind anulate în temeiul art. 71 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Loturile nr. 6-23 nr. ocds-b3wdp1-MD-1721058308796 au fost în cadrul procedurii de achiziție publică nr. privind Achiziția echipamentelor medicale și accesoriilor compatibile cu cabinetul de IRM 3 Tesla (Vantage Galan 3T, Canon) și Troliu de urgență cu dispozitive de resuscitare conform necesităților IMSP Institutul Oncologic, pentru anul 2024 (repetat), loturile fiind anulate în temeiul art. 71 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Loturile nr. 24-31 au fost în cadrul procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1718968014753 din 25.07.2024 privind Achiziționarea Dispozitivelor medicale conform necesităților instituțiilor-medico sanitare publice (lista suplimentată 10), loturile fiind anulate în temeiul art. 71 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Respectiv, în vederea asigurării instituțiilor-medico sanitare publice cu dispozitive medicale în termeni proximi, CAPCS, a iniția repetat o nouă procedură de achiziție publică, pentru loturile anulate. În același timp, comunicăm că toate specificațiile tehnice din cadrul procedurii, au fost publicate la transparență în vederea consultării publice.
Date:
12 Sep 2024, 14:06
Question's name:
CAPCS
Question:
CAPCS isi bate joc de agentii economici de buna credinta ! Din pacate in ultimul timp se atesta o favorizare a anumitor agenti economici, in special la etapa de evaluare a caietului de sarcini. La unii agenti se refuza dispozitive care sunt mai performante, iar pentru alti agenti, chiar daca nu corespund - sunt acceptati ! Sper ca macar vre-un organ sa faca vre-o verificare...
Answer (13 Sep 2024, 17:27):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, prin urmare menționăm că CAPCS, s-a autosesizat. De asemenea, solicităm respectuos prezentarea informației în format, inclusiv anonim la poșta electronică transparenta.capcs@gmail.com. Totodată, în cadrul procedurii în cauză, solicităm să prezentați parametrii tehnici care vă îngrădesc participarea la procedură sau specificațiile tehnice favorizează anumite producători.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.