Select the type of procedure
Commercial procurement
21276494
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
400 000 MDL
Period of clarifications:
11 Sep 2024, 14:36 - 17 Sep 2024, 15:00
Submission of proposals:
17 Sep 2024, 15:00 - 23 Sep 2024, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
serviciilor de consultanță și mentorat pentru IMM la elaborarea Planului de ecologizare, în cadrul Programului de ecologizare a întreprinderilor mici și mijlocii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Sep 2024, 14:36
Date modified
23 Sep 2024, 15:00
Achizitii.md ID
21276494
MTender ID
CPV
79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - serviciilor de consultanță și mentorat pentru IMM la elaborarea Planului de ecologizare, în cadrul Programului de ecologizare a întreprinderilor mici și mijlocii
Budget: 80000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - serviciilor de consultanță și mentorat pentru IMM la elaborarea Planului de ecologizare, în cadrul Programului de ecologizare a întreprinderilor mici și mijlocii
Budget: 80000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 3 - serviciilor de consultanță și mentorat pentru IMM la elaborarea Planului de ecologizare, în cadrul Programului de ecologizare a întreprinderilor mici și mijlocii
Budget: 80000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 4 - serviciilor de consultanță și mentorat pentru IMM la elaborarea Planului de ecologizare, în cadrul Programului de ecologizare a întreprinderilor mici și mijlocii
Budget: 80000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 5 - serviciilor de consultanță și mentorat pentru IMM la elaborarea Planului de ecologizare, în cadrul Programului de ecologizare a întreprinderilor mici și mijlocii
Budget: 80000.0 MDL
Purchase has not taken place
serviciilor de consultanță și mentorat pentru IMM la elaborarea Planului de ecologizare, în cadrul Programului de ecologizare a întreprinderilor mici și mijlocii
Date:
12 Sep 2024, 10:55
Question's name:
Perioada valabilității contractului
Question:
Bună ziua, eu corect am înțeles că perioada valabilității contractului va fi pînă pe 31.12.2024?
Transportul la prima vizită și vizita pentru evaluarea-raportare către obiectele analizate va fi organizat de către ODA sau cu propriul transport?
După ce perioadă se va efectua evaluarea și raportarea măsurilor împlementate?
Answer (12 Sep 2024, 13:42):
Buna ziua,
1. Contractul este pana la 31.12.2024.
2. Cheltuielile de transport, nu sunt acoperite separat, au fost incluse in pretul ofertei.
3. Ofertantul va remite Raportul după 15 zile lucrătoare din momentul receptionarii Solicitarii din partea ODA.
Date:
13 Sep 2024, 13:37
Question's name:
Sarcina 6
Question:
Sarcina 6.
Să elaboreze rapoarte de monitorizare și evaluare a rezultatelor atinse de către ÎMM ca
urmare a implementării acțiunilor de ecologizare a proceselor de producere și prestare a
serviciilor.
Pentru a oferi o evaluare precisă și obiectivă, este necesară o perioadă minimă de un an pentru monitorizare, alături de realizarea unei a doua vizite de teren.
Având în vedere această perioadă de timp, ne întrebăm cum poate fi îndeplinită această sarcină în cadrul termenilor propuși de contract, care nu par să permită monitorizarea pe o durată suficientă pentru a colecta date relevante și a evalua efectele reale ale acțiunilor ecologice implementate?
Answer (13 Sep 2024, 16:45):
expertul va trebuie să facă raportul de monitorizare a rezultatelor atinse cu datele care sunt disponibile la sfârșitul termenului contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK