1
Enquiry period
with 11.09.2024 09:45
to 23.09.2024 12:00
3 days left
2
Bidding period
with 23.09.2024 12:00
to 11.10.2024 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 047 051,40 MDL
Period of clarifications: 11 Sep 2024, 9:45 - 23 Sep 2024, 12:00
Submission of proposals: 23 Sep 2024, 12:00 - 11 Oct 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Instrumente și unelte manuale

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5233, МОЛДОВА, Дрокия, с.Цариград, mun. Chișinău, str. Vadul lui Vodă, 155
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Litcan
Contact phone
022300495
Purchase data
Date created
11 Sep 2024, 9:45
Date modified
11 Sep 2024, 11:55
Achizitii.md ID
21276171
CPV
42600000-2 - Механические станки
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
11 Sep 2024, 11:55
Question's name:
Clarificari
Question:
Rugam autoritatea contractanta sa indice motivul de ce fix asa licitatia OCDS-B3WDP1-MD-1702045982437 cu aceasi suma si cu aceleasi cerinte a fost republicat ?
Answer (13 Sep 2024, 15:15):
Prin prezenta, vă informăm că ofertele operatorilor economici depuse la concursul ocds-b3wdp1-MD-1702045982437 au fost respinse din cauza neconformității cu cerințele documentației de atribuire. Ca urmare, procedura de achiziție a fost declarată nevalabilă și se organizează din nou.
Date:
11 Sep 2024, 13:38
Question's name:
Clarificari
Question:
Rugăm autoritatea contractantă să divizeze pe loturi bunurile solicitate, pentru a permite mai multor operatori economici să participe
Answer (13 Sep 2024, 15:16):
Vă comunicăm, că procedura de achiziții se desfășoară pentru toate pozițiile conform documentației de atribuire - Caietului de sarcini.
Date:
11 Sep 2024, 13:41
Question's name:
Documentație
Question:
Rugăm autoritatea contractantă să justifice necesitatea elaborarii unei liste atit de mari de documente la etapa de depunere.
Answer (13 Sep 2024, 15:19):
Prin prezenta, vă informăm că această procedură de achiziție se desfășoară în strictă conformitate cu prevederile legislației în vigoare, și anume: LEGEA Nr. 74 din 21.05.2020 „Privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale” și HOTĂRÂREA Nr. 464 din 06.07.2022 „Pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de atribuire a contractelor de achiziții sectoriale/acordurilor-cadru în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale”. De asemenea, vă informăm că, în conformitate cu articolul 49 din HOTĂRÂREA menționată mai sus, Documentația de atribuire este un set de documente atașat la inițierea procedurii de achiziție sectorială, format din: 1) anunțul de participare/invitația de participare; 2) lista formularelor, certificatelor solicitate privind corespunderea cu: criteriile de selecție calitative, datele de calificare a operatorilor economici, capacitatea economică și financiară; 3) formularul de declarație pe proprie răspundere a operatorului economic privind corespunderea cu cerințele de calificare și de selecție; 4) caietul de sarcini; 5) alte documente relevante procedurii de atribuire. În plus, această abordare contribuie la selectarea unui furnizor care dispune de resursele și capacitățile necesare pentru a asigura îndeplinirea condițiilor din viitorul contract.
Date:
17 Sep 2024, 11:44
Question's name:
Clarificari!!!
Question:
vă informăm că ofertele operatorilor economici depuse la concursul ocds-b3wdp1-MD-1702045982437 au fost respinse din cauza neconformității cu cerințele documentației de atribuire. Rugam ca Autoritatea contractanta sa se expuna ce neclaritati au dus la respingerea ofertelor pentru maxima transparenta sa nu ne afisam cu aceleasi neconformitati!!!?
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.