Status Cancelled
Estimated value without VAT 325 000 MDL
Period of clarifications: 9 Sep 2024, 17:18 - 12 Sep 2024, 16:22
Submission of proposals: 12 Sep 2024, 16:22 - 16 Sep 2024, 16:22

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procedura de achiziții este realizată sub incidența actului normativ: Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 870/2022 din 14.12.2022

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Bună Ziua!

Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării documentației de atribuire întocmite de entitatea contractantă, în cadrul procedurii de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1725890632377 din „09” septembrie 2024 privind achiziționarea Serviciilor de mentenanță a rândurilor electronice, conducându-se de prevederile Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 870 din 14.12.2022, grupul de lucru pentru achiziții a decis:

1. A anula procedura de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1725890632377 din „09” septembrie 2024 privind achiziționarea Serviciilor de deservire a echipamentelor de numărat bancnote și cântare, din motivul neconformității datelor/informației cuprinse în anunțul de participare nr. 40 și Specificația tehnică (Anexa nr.1 la anunț);
2. A iniția o procedură de achiziție repetată privind achiziționarea Serviciilor de deservire a echipamentelor de numărat bancnote și cântare, cu revizuirea obligatorie a documentației de atribuire.


Vă mulțumim pentru participare!
Date of cancellation
20 Sep 2024, 14:45
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
9 Sep 2024, 17:18
Date modified
20 Sep 2024, 14:46
Achizitii.md ID
21275567
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
11 Sep 2024, 14:12
Question's name:
Neclarități referitor la cerințele achiziției
Question:
Obiectul achiziției este servicii de deservire, dar în anexa 23 este indicat servicii de reparație a echipamentului bancar și a cântarelor, totuși e nevoie de servicii de deservire (curățarea, setarea și calibrarea) a echipamentului sau doar de servicii de reaparație? Serviciile de reparație necesită costuri suplimentare precum piesele de schimb necesare, însă în documentele anexate la achiziția dată nu este indicat ceva despre ele, puteți clarifica acest lucru?
Answer (11 Sep 2024, 16:22):
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă sugerează să analizați Anexa nr.1 unde au fost detaliate toate serviciile solicitate.
Date:
12 Sep 2024, 08:36
Question's name:
Neclarități referitor la regim
Question:
Punctul 9 din anexa 1 pagina 1 nu e clar, puteți specifica vă rog regimul prestarii serviciilor, de luni până vineri de la 8 la 17, sau ce regim aveți în vedere?
Answer (12 Sep 2024, 09:19):
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă comunică că, intervențiile operative necesită a fi efectuate în timp de 3 ore în orice timp de zi de luni până duminică de la 08.00-17.00.
Date:
12 Sep 2024, 08:40
Question's name:
Neclarități referitor la lotul 2
Question:
Ținând cont că lotul 2 se referă la mijloacele de măsurare care fac obiectul prezentei achiziții, reparația mijloacelor de măsurare se face strict în încăperi specializate, ceea ce presupune că fiecare reparație presupune ridicarea și transportarea cântarului la service centru specializat, astfel rog adăugarea punctului dat în cerințe
Answer (12 Sep 2024, 09:20):
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei solicită respectuos să revedeți Anexa 23 unde veți găsi punctul menționat cu privire la deplasare.
Date:
12 Sep 2024, 08:44
Question's name:
Cerințe incomplete
Question:
Pentru a putea executa lucrări de deservire a echipamentelor de numărat bancnote și cântare sunt necesare certificatele de la producătorul mărfii, care atestă calificarea corespunzătoare a angajaților prestatorului de servicii pentru executarea serviciilor date, rog să fie adăugat punctul dat la cerințe.
Answer (12 Sep 2024, 10:01):
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă comunică, că fiecare operator economic care participă la procedura de achiziție a serviciilor de deservire a echipamentelor de numărat bancnote și cântare, conform anunțului de participare nr. 40, este obligat să prezinte declarația privind personalul de specialitate propus pentru implimentarea contractului și declarația privind lista principalelor livrări/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate. Reșind din cele menționate, declarațiile solicitate atestă calificarea corespunzătoare a angajaților agentului economic.
Date:
12 Sep 2024, 09:50
Question's name:
Neclarități referitor la cerințele achiziției
Question:
Serviciile de reparație necesită costuri suplimentare precum piesele de schimb necesare, însă în documentele anexate la achiziția dată nu este indicat ceva despre ele, puteți clarifica acest lucru?
Answer (12 Sep 2024, 13:12):
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă comunică, că operatorul economic prezintă costul pentru serviciul de deservire tehnică însă în cazul apariției necesității înlocuirii unei piese, beneficiarul va solicita prețul pentru aceasta și va decide dacă echipamentul va fi reparat.
Date:
12 Sep 2024, 14:18
Question's name:
Neclarități referitor la cerințele achiziției
Question:
Totuși dorim să concretizăm referitor la întrebarea de mai sus cu piesele de schimb, în situația în care operatorul economic se deplasează de exemplu la ocnița pentru a efectua reparația unui cântar și se depistează necesitatea înlocuirii unei piese de schimb și vă comunică prețul acesteia, dar dvs. refuzați reparația echipamentului dat, atunci se va emite factură cu costul deplasării lei/km și costul intervenției la fața locului. Ca rezultat al exemplului menționat, sugerăm să fie introdus în caietul de sarcini și costul intervenției, care ar implica în anumite situații ridicarea echipamentului și transportarea acestuia în service centru, cât și returnarea lui la locația dvs..
Answer (12 Sep 2024, 16:18):
Bună ziua, Î.S. Poșta Moldovei vă comunică că echipamentele care vor necesita raparației vor fi transportate de către specialiștii Întreprinderii la sediul prestatorului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.