1
Enquiry period
with 06.09.2024 15:11
to 19.09.2024 12:42
2
Bidding period
with 19.09.2024 12:42
to 28.09.2024 11:42
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 8 129 500 MDL
Period of clarifications: 6 Sep 2024, 15:11 - 19 Sep 2024, 12:42
Submission of proposals: 19 Sep 2024, 12:42 - 28 Sep 2024, 11:42
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
6 Sep 2024, 14:59
Date modified
17 Sep 2024, 12:42
Estimated value (without VAT)
8 129 500 MDL
Achizitii.md ID
21274970
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
21 Oct 2024 15:11 - 22 Sep 2025 15:11
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G136 G135 – Cîietu – Chioselia Rusă – M3 km 4,60-5,40 și 12,16-12,99, amplasat teritorial în UTA Găgăuzia CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae g136 g135 utag.doc
Bidding Documents
-
6.09.24 15:11
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
6.09.24 15:11
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
6.09.24 15:11
caiet de sarcini modificat g136 g135 utag.docx
Bidding Documents
-
17.09.24 12:42
Lot documents
caiet de sarcini modificat g136 g135 utag.docx
-
17.09.24 12:42

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SpeedQual Com

Normalized price: 6 247 780,07 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1725624036631 din 22.10.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1725624036631 din 27.09.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G136 G135 – Cîietu – Chioselia Rusă – M3 km 4,60-5,40 și 12,16-12,99, amplasat teritorial în UTA Găgăuzia, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.R.L. ,,SPEEDQUAL COM” a propus cel mai mic preț de – 6 247 780,07 (șase milioane două sute patruzeci și șapte mii șapte sute optzeci lei, 07 bani) lei, fără TVA și 7 497 336,08 (șapte milioane patru sute nouăzeci și șapte mii trei sute treizeci și șase lei, 08 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. În urma evaluării documentelor ofertei și a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului prin demersul nr. 04-02/5186 din 15.10.2024, grupul de lucru a decis atribuirea contractului privind achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G136 G135 – Cîietu – Chioselia Rusă – M3 km 4,60-5,40 și 12,16-12,99, amplasat teritorial în UTA Găgăuzia, operatorului economic S.R.L. ,,SPEEDQUAL COM”. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Normalized price: 6 481 236,65 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

IRINDA PRIM

Normalized price: 6 489 371,66 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 7 480 653,68 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications