Select the type of procedure
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
18 000 000 MDL
Period of clarifications:
5 Sep 2024, 12:04 - 16 Sep 2024, 0:00
Submission of proposals:
16 Sep 2024, 0:00 - 21 Oct 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Remorcher
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, sos. Hincesti 53
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Sep 2024, 12:04
Date modified
21 Oct 2024, 10:00
Achizitii.md ID
21274446
MTender ID
CPV
34500000-2 - Nave şi ambarcaţiuni
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Date:
9 Sep 2024, 11:15
Question's name:
termenii de livrare
Question:
Bună ziua,
În anunțul de participare, la punctul 12, ați specificat că termenii de livrare sunt prevăzuți în caietul de sarcini. Totuși, niciun fișier nu conține această denumire sau conținut. Se regăsește un fișier sub denumirea "specificația tehnică", care nu include nicio informație referitoare la termeni de livrare. Vă solicităm să modificați documentația de atribuire, indicând clar termenii de livrare.
Answer (9 Sep 2024, 15:35):
Termenul de livrare este de 15 zile calendaristice din momentul înregistrării contractului la Trezoreria de stat, dar nu mai tîrziu de 20.12.2024. A fost modificat și încărcat caietul de sarcini cu modificările solicitate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK