Select the type of procedure
21274165
1
Enquiry period
with
04.09.2024 15:12
to 10.09.2024 10:00
to 10.09.2024 10:00
2
Bidding period
with
10.09.2024 10:00
to 19.09.2024 12:00
to 19.09.2024 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
388 720 MDL
Period of clarifications:
4 Sep 2024, 15:12 - 10 Sep 2024, 10:00
Submission of proposals:
10 Sep 2024, 10:00 - 19 Sep 2024, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Conform formularului de deviz nr. 1 - Lista cu cantitățile de lucrări din Documentația standard – Lotul nr. 1 și 2 - Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Leova și SAMU Telenești
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Sep 2024, 15:06
Date modified
19 Sep 2024, 13:49
Achizitii.md ID
21274165
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Leova
Budget: 199120.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lucrări de instalare a sistemelor de semnalizare a incendiului la SAMU Telenești
Budget: 189600.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
202409041512_Model declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor.doc
Bidding Documents
-
4.09.24 15:12
Date:
5 Sep 2024, 12:28
Question's name:
CPV
Question:
Stimată parte contractantă,
În urma analizei Anunțului de participare la achiziția publică și a documentației aferente, am constatat atribuirea codului CPV 45300000-0 - „Lucrări de instalații pentru clădiri” în compartimentul „Datele achiziției”. În acest context, solicităm clarificări cu privire la alegerea acestui cod, având în vedere că cerințele și documentația de atribuire nu sunt în deplină concordanță cu prevederile legale aplicabile și par a fi interpretate într-un mod convenabil pentru partea contractantă.
Mai specific, sistemele de securitate nu intră în sfera lucrărilor de construcții, ci fac parte din categoria instalațiilor aferente acestora. Prin urmare, utilizarea unui cod CPV mai adecvat, din grupul 350 - „Echipament de securitate, de lupta impotriva incendiilor, de politie si de aparare”, ar fi justificată și ar reflecta mai fidel obiectul achiziției.
De asemenea, solicitarea unei documentații extinse de conformitate, care nu corespunde în totalitate domeniului de activitate al agenților economici, precum și referințele la prevederi legislative interpretate într-o manieră diferită, generează incertitudini și ridică probleme de conformitate procedurală. În acest sens, vă rugăm să reevaluați codul CPV atribuit și să efectuați modificările necesare în anunțul de participare, astfel încât cerințele să fie în deplină concordanță cu specificul tehnic și legal al achiziției.
Vă mulțumim pentru înțelegere și așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră.
Answer (5 Sep 2024, 15:13):
Buna ziua. Codul CPV la care faceti referire este pentru bunuri, dar autoritatea contractanta achizitioneza lucrari, iar bunurile sunt parte componenta a caietului de sarcini. E aceeasi situatie ca si la lucrarile de constructie/reparatie, unde autoritatea contractanta nu indica codul CPV de la materiale de constructie ci cel de la lucrari. Ultima parte a clarificarii Dvs este neclara, deoarece nu ati indicat concret ce solicitare sau neclaritate aveti, fiind plasat un text frumos "impachetat", dar fara careva clarificari si/sau solicitari clare. Codul CPV nu este un criteriu de evaluare, respectiv nu intelegem afirmatia "geniala" precum ca "alegerea unui cod CPV...par a fi interpretate într-un mod convenabil pentru partea contractantă". Va rugam sa plasati clarificari succinte si deslusite pentru ca autoritatea contractanta sa poata sa va ofere raspunsuri/modificari concrete si operative. O zi buna!
Date:
6 Sep 2024, 13:58
Question's name:
licitație electronică
Question:
Bună ziua.
Luând în considerare că ați publicat un anunț de participare la licitație, cu cerințe extrem de ridicate care, dacă vor fi întrunite de către agentul economic, ultimul cu ușurință ar putea fi trimis în cosmos, de ce nu ați aplicat procedura electronică?
Answer (9 Sep 2024, 08:52):
Buna ziua. Cu tot respectul, dar Va rugam sa folositi optiuniea "Clarificari" doar în scopul necesar și nu ca a pe o platforma în care sa plasati texte doar de dragul de a Vă publica ideile sau parerile Dvs. Adresati/solicitați clarificări ce au legătură directa cu procedura de achiziție si anume cu scopul de a clarifica unele aspecte, neclare pentru Dvs., care Va impiedica sa propuneti oferta. Întrebarea ”de ce nu ați aplicat procedura electronică?”, ce rost are în pregătire ofertei Dvs, atita timp cît utilizarea optiunea de a utiliza ”Licitatia electronica” (la care probabil v-ati referit), ca tehnică și instrument specific de atribuire a contractelor de achiziții publice, este un drept/optiune a AC si nu o obligatie. O zi buna!
Date:
6 Sep 2024, 14:49
Question's name:
proiectul de execuție
Question:
Conform normativului E.03.03:2018, instalarea sistemului antiincendiu se execută în baza proiectului de execuție, verificat de către specialist în domeniu. Cerem, prezentarea documentației de proiect pentru stabilirea prețului pe oferta solicitată.
Answer (9 Sep 2024, 08:54):
Buna ziua, referitor la proietul de executie Va rugam sa telefonati la nr. 069655589, dl. Sergiu Gubencu. O zi buna!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK