1
Enquiry period
with 30.08.2024 12:08
to 04.09.2024 09:30
2
Bidding period
with 04.09.2024 09:30
to 12.09.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 979 360 MDL
Period of clarifications: 30 Aug 2024, 12:08 - 4 Sep 2024, 9:30
Submission of proposals: 4 Sep 2024, 9:30 - 12 Sep 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de construcție a vestiarului cu grupuri sanitare la stadionul central din satul Cojușna r-nul Strășeni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
The contact person
Full name
Igor Crăciun
Contact phone
023742406
Purchase data
Date created
30 Aug 2024, 12:08
Date modified
2 Sep 2024, 14:11
Achizitii.md ID
21272947
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
doc standard.docx
Bidding Documents
-
30.08.24 12:08
duae.doc
Evaluation Criteria
-
30.08.24 12:08
Date:
2 Sep 2024, 14:11
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Garantia de buna executie este indicata 15%, ,maxim este 10% modificati va rog,
Answer (2 Sep 2024, 14:58):
Bună ziua! Conform art. 68 alin. (12) al Legii nr. 131/2015, cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. Totodată pct. 152. a HG 638 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, prevede că: Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte: 1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, solicitate pentru executarea contractului; 2) cuantumul garanției de bună execuție a contractului, care nu trebuie să depășească 15% din valoarea totală a contractului de achiziții publice de lucrări. Garanția de bună execuție a contractului este valabilă până la expirarea contractului.
Date:
2 Sep 2024, 16:58
Question's name:
Caiet de sarcini. rețele interioare de alimentare cu apă și canalizare.2-1-3
Question:
Buna ziua. Rugăm sa explicați de ce poz.nr.12-23 nu sunt incluse în lucrările de montare. Solicităm să fie întroduse modificările necesare. Mulțumim
Answer (3 Sep 2024, 11:15):
Lucrările de montare a poz.12-23 sunt prevăzute in poz. 24-26, in corespundere cu Instrucțiunile de utilizare a IND compartimentul S pct.2.2.3 , astfel IND SA17 si SA15 cuprind și montarea fitingurilor, ele au fost excluse din poziție și indicate separat pentru corespunderea cantităților cu prevederile proiectului și optimizarea procesului de control a execuției în cadrul șantierului...
Date:
3 Sep 2024, 13:19
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Dorim să vă informăm că din data de 22.08.24 a intrat în vigoare amendamentul cu privire la majorarea salariului care constituie 94,6lei/ora, ce-ia ce ne obligă să includem în calcul salariul nou aprobat. Mulțumim
Answer (3 Sep 2024, 14:44):
Întocmirea și depunerea ofertelor trebuie să fie în conformitate cu normele legale...
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.