Select the type of procedure
Commercial procurement
21272706
1
Enquiry period
with
29.08.2024 15:48
to 05.09.2024 14:53
to 05.09.2024 14:53
2
Bidding period
with
05.09.2024 14:53
to 08.09.2024 14:53
to 08.09.2024 14:53
3
Auction
with
09.09.2024 15:00
to 09.09.2024 15:09
to 09.09.2024 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 300 000 MDL
Period of clarifications:
29 Aug 2024, 15:48 - 5 Sep 2024, 14:53
Submission of proposals:
5 Sep 2024, 14:53 - 8 Sep 2024, 14:53
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
lucrări publice pentru instalarea rețelei de apeduct pentru irigarea spațiilor verzi, str. Florilor colț cu str. M. Costin
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Kiev, 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Aug 2024, 15:48
Date modified
30 Aug 2024, 15:27
Achizitii.md ID
21272706
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
formularul standard irigarea.signed.pdf
formularul standard irigarea.signed.pdf
Bidding Documents
- formular standart
29.08.24 15:48
caiet de sarcini sistemul de irigare.signed.pdf
caiet de sarcini sistemul de irigare.signed.pdf
Bidding Documents
- caiet de sarcini sistemul de irigare
29.08.24 15:48
documentația standard irigarea.signed.pdf
documentația standard irigarea.signed.pdf
Bidding Documents
- documentația standart
29.08.24 15:48
caiet de sarcini rețea exterioară de apeduct.signed.pdf
caiet de sarcini rețea exterioară de apeduct.signed.pdf
Bidding Documents
caie de sarcini rețea exterioară de apeduct
29.08.24 15:48
declarație irigarea.signed (1).pdf
declarație irigarea.signed (1).pdf
Bidding Documents
- declarație
29.08.24 15:48
Date:
30 Aug 2024, 15:27
Question's name:
Referitor la certificat ISO
Question:
Buna ziua, referitor la certificat ISO, in caz de asociere, firma care depune documentele la licitatie nu are certificat ISO dar in schimb firma care se asociaza pentru licitatie are certificat ISO, Se permite?
Sau trebuie firma care participa la licitatie sa aiba documentul ISO? ori nu are importanta?
multumesc anticipat!
Answer (2 Sep 2024, 09:21):
Certificarea ISO demonstrează angajamentul unei organizații față de calitate și excelență. Obținerea acestui certificat confirmă faptul că organizația respectă cele mai înalte standarde internaționale și se angajează să ofere produse sau servicii de înaltă calitate, astfel firma care depune documentele urmează să prezinte Certificatul ISO sau Manualul Calității.
Date:
2 Sep 2024, 17:05
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Explicati Va rog, la punctul 16. din anuntul de participare, subpunctul 10. se solicita Informatii generale despre ofertant. In ce mod se cere aceasta informatie? In documentatia standart nu este asa formular, iar aceasta informatie deja este inclusa in DUAE. Care este sensul solicitarii, dublarii acestei informatii?
Answer (3 Sep 2024, 14:08):
Informația solicitată poate fi inclusă în DUAE sau prezentată în formă liberă (scrisoare).
Date:
2 Sep 2024, 17:23
Question's name:
Documentatia sandart
Question:
In doc. standart art.38 punctul 1. este indicat: o lista a lucrarilor executate si finaisate in ultimii 5 ani
ori in anuntul de participare se cere indicarea lucrarilor din ultimii 3 ani. Totusi pentru ce perioada trebuie de confirmat experienta?
Answer (3 Sep 2024, 08:58):
pentru 3 ani
Date:
2 Sep 2024, 17:27
Question's name:
Documentatia standart
Question:
In doc. standart art.40 punctul 1. Cerinte diferite fata de anuntul de participare
Answer (3 Sep 2024, 14:15):
informațiile urmează sa fie prezentate conform cerințelor expuse în anunț
Date:
2 Sep 2024, 20:08
Question's name:
Proiect
Question:
Luand in consideratie, asa factori cum ar fi amplasarea geografica a trerenului care urmeaza a fi irigat(cotele geodezice), cantitatea aspersoarelor, duzelor si numarul valvelor indicate in caietul de sarcini. Operand niste calcule simple, putem spune ca vom avea un consum total de aproximativ 4400 l/min, raportat la numarul de zone, primim un consum mediu de 4400/23= 191.3 l/min. Din experienta, in multe cazuri, furnizorul de apa nu poate asigura asa un debit. Chear daca avem asigurat asa un debit de 191 m/min prin teava cu diametrul interior de 57 mm, apa va trece cu viteza de 1,25 m/s. Cea ce este peste limita admisibila de 0,55-1 l/s pentru retelele exterioare cu diametrul de la 50 mm la 63 mm. Prin urmare se pune la indoiala functionarea sistemului de irigare propus spre implementare. Se recomanda revizuirea proiectului, cu cresterea diametrului conductei sau cresterea numarului de zone. Alfel se pune inrebarea despre utilizarea rationala a banilor publici.
Answer (3 Sep 2024, 14:26):
Lucrările urmează sa fie executate strict în conformitete cu proiectul care a fost avizat de verificatori
Date:
2 Sep 2024, 21:34
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Care este sensul la apometru cu d40 sa folosim restul armaturilor cu diametru de 50 mm?
Answer (3 Sep 2024, 14:53):
La executarea lucrărilor se va solicita să fie respectat proiectul de execuție și caietul de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK