1
Enquiry period
with 28.08.2024 14:58
to 09.09.2024 11:00
2
Bidding period
with 09.09.2024 11:00
to 18.09.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 890 420 MDL
Period of clarifications: 28 Aug 2024, 14:58 - 9 Sep 2024, 11:00
Submission of proposals: 9 Sep 2024, 11:00 - 18 Sep 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
28 Aug 2024, 14:33
Date modified
28 Aug 2024, 14:58
Estimated value (without VAT)
890 420 MDL
Achizitii.md ID
21272345
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
30 Sep 2024 14:51 - 16 Dec 2024 14:57
List of positions
1)
Title
Lucrări de amenajare a pavilioanelor auto pentru pasageri pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în raioanele Briceni, Drochia, Ocnița Lotul I CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae pavilioane 3 loturi.doc
Bidding Documents
-
28.08.24 14:58
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
28.08.24 14:58
caiet de sarcini lotul iii.docx
Bidding Documents
-
28.08.24 14:58
caiet de sarcini lotul ii.docx
Bidding Documents
-
28.08.24 14:58
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
28.08.24 14:58
caiet de sarcini lotul i.docx
Bidding Documents
-
28.08.24 14:58
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 1 023 361,74 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1724844873167 din 26.09.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1724844873167 din 18.09.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de amenajare a pavilioanelor auto pentru pasageri pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în raioanele: Lotul I Briceni, Drochia, Ocnița; Lotul II Criuleni, Dubăsari, Rezina, Telenești, Strășeni; Lotul III Basarabeasca, Hîncești, Ialoveni, Ștefan Vodă, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. În rezultatul evaluării ofertelor pentru Lotul 1 ,,Lucrări de amenajare a pavilioanelor auto pentru pasageri pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în raioanele Briceni, Drochia, Ocnița”, operatorul economic ,,Primaterax-Nord” S.R.L. a propus oferta în sumă de 1 023 361,74 (un milion douăzeci și trei mii trei sute șaizeci și unu lei, 74 bani) lei fără TVA și 1 228 034,09 (un milion două sute douăzeci și opt mii treizeci și patru lei, 09 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. În rezultatul evaluării ofertelor pentru Lotul 2 ,,Lucrări de amenajare a pavilioanelor auto pentru pasageri pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în raioanele Briceni, Drochia, Ocnița” operatorul economic ,,Primaterax-Nord” S.R.L. a propus oferta în sumă de 1 855 759,70 (un milion opt sute cincizeci și cinci mii șapte sute cincizeci și nouă lei, 70 bani) lei fără TVA și 2 226 911,64 (două milioane două sute douăzeci și șase mii nouă sute unsprezece lei, 64 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiiile pentru oferte, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications