1
Enquiry period
with 20.08.2024 10:36
to 30.08.2024 09:00
2
Bidding period
with 30.08.2024 09:00
to 04.09.2024 07:00
3
Auction
with 05.09.2024 15:00
to 05.09.2024 15:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 820 000 MDL
Period of clarifications: 20 Aug 2024, 10:36 - 30 Aug 2024, 9:00
Submission of proposals: 30 Aug 2024, 9:00 - 4 Sep 2024, 7:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mobilier

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Tcacenco
Contact phone
067493406
Purchase data
Date created
20 Aug 2024, 10:36
Date modified
21 Aug 2024, 10:07
Achizitii.md ID
21270528
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 1
Budget: 820000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf 115.docx
Bidding Documents
-
20.08.24 10:36
duae.doc
Bidding Documents
-
20.08.24 10:36
Date:
21 Aug 2024, 10:07
Question's name:
mobilier
Question:
buna ziua.publicati va rog dimensiunele corecte la mobila p.1.7, 1.8
Answer (21 Aug 2024, 11:08):
Bună ziua! Toate dimensiunile corecte se regăsesc în anunțul de participare.
Date:
22 Aug 2024, 11:09
Question's name:
Extras
Question:
Intrebare pentru puncul Nr.14 din Documentele obligatorii Cum poate fi prezentat extras bancar la zi pe data de deschidere a ofertelor, cind deschiderea ofertelor este pe 05.08.2024 si data de depunere pana la 04.08.2024 ora 7.00? Acest document se considera obligatoriu la depunere?
Answer (23 Aug 2024, 14:46):
Operatorul economic va prezenta extrasul bacar din ziua când va fi încărcată/prezentată oferta în perioada de depunere.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.