Status Cancelled
Estimated value without VAT 99 000 MDL
Period of clarifications: 19 Aug 2024, 16:31 - 22 Aug 2024, 8:00
Submission of proposals: 22 Aug 2024, 8:00 - 26 Aug 2024, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Jaluzele

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Prin prezenta, grupul de lucru pentru achiziții al Agenției Naționale pentru Sănătate Publică, informează, că în urma evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziție publică, prin decizia grupului de lucru nr. 74 din 02.09.2024 s-a decis, în conformitatea cu prevederile art. 71) alin. 1) lit. d) al Legii 131/2015, anularea procedurii de achiziție publică „Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece au fost depuse numai oferte care: nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.”
1. A respinge ofertele operatorilor economici pentru următoarele motive:
- „Diados Grup” SRL pentru Lot 1, Lot 2- Pct. 51, subpct. 3) al HG nr.870/2022 „Oferta nu corespunde cerințelor solicitate”. Potrivit pct. 7 din Anunțul de participare s-a solicitat, termenul de garanție a bunurilor 3 ani, operatorul economic propune 12 luni.
- „Perfect Solution” SRL Pentru Lotul 1, Lot 2 - Pct. 51, subpct. 3) al HG nr.870/2022 „Oferta nu corespunde cerințelor solicitate”. Potrivit pct. 20 din Anunțul de participare s-a solicitat, termenul de valabilitate a ofertelor: 60 zile, operatorul economic propune 30 zile. Potrivit Pct. 37 al HG nr. 870/2022 „Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.”
De asemenea, se atestă lipsa documentelor obligatorii:
1) Declarație privind asigurarea livrării și instalării bunurilor;
2) Certificatele de origine/certificat de conformitate/ calitate a produsului sau alte documente ce atestă calitatea bunului livrat;
3) Declarația privind livrari în ultimii 3 ani .
- „Boni-S Design” SRL pentru Lotul 2 - - Pct. 51, subpct. 1) al HG nr.870/2022 „Ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare.” Se atestă lipsa documentelor obligatorii:
1) Declarație privind asigurarea livrării și instalării bunurilor;
2) Declarație de garanție a bunului, min 3 ani din data instalării și semnării actului de predare-primire;
3) Certificatele de origine/certificat de conformitate/ calitate a produsului sau alte documente ce atestă calitatea bunului livrat;
4) Declarația privind livrari în ultimii 3 ani.
Date of cancellation
2 Sep 2024, 15:31
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Tcacenco
Contact phone
067493406
Purchase data
Date created
19 Aug 2024, 16:31
Date modified
2 Sep 2024, 15:31
Achizitii.md ID
21270336
CPV
39500000-7 - Articole textile
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.