1
Enquiry period
with 19.08.2024 13:18
to 24.08.2024 14:00
2
Bidding period
with 24.08.2024 14:00
to 27.08.2024 15:00
3
Auction
28.08.2024 13:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 400 MDL
Period of clarifications: 19 Aug 2024, 13:18 - 24 Aug 2024, 14:00
Submission of proposals: 24 Aug 2024, 14:00 - 27 Aug 2024, 15:00
Auction start date: 28 Aug 2024, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

71.Lacăt central pentru uși din lemn în set cu mîner și cilindru lacăt cu minim 5 chei (Broască îngropată cu mînere; gabaritele interne ale lacătului 850x1500mm; lungimea plăcii exterioare 2000 mm; distanța între găurile de fixare a lăcății 17,8 mm; distanța dintre marginea exterioară a lăcății și centrul cilindrului 550 mm; distanța dintre centrul mînerului și centrul cilindrului 550 mm)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Contact phone
+37322438237;
Purchase data
Date created
19 Aug 2024, 12:57
Date modified
22 Aug 2024, 9:54
Estimated value (without VAT)
2 400 MDL
The minimum downward of the price
24 MDL
Achizitii.md ID
21270236
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Contract period
1 Sep 2024 03:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
71.Lacăt central pentru uși din lemn în set cu mîner și cilindru lacăt cu minim 5 chei (Broască îngropată cu mînere; gabaritele interne ale lacătului 850x1500mm; lungimea plăcii exterioare 2000 mm; distanța între găurile de fixare a lăcății 17,8 mm; distanța dintre marginea exterioară a lăcății și centrul cilindrului 550 mm; distanța dintre centrul mînerului și centrul cilindrului 550 mm) CPV: 44110000-4 - Construction materials
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr.22 specificații tehnice.docx
Bidding Documents
-
19.08.24 13:18
duae_nou.doc
Bidding Documents
-
19.08.24 13:18
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Bidding Documents
-
19.08.24 13:18
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
19.08.24 13:18
anexa nr.23 specificații de preț.docx
Bidding Documents
-
19.08.24 13:18
anexa nr.7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
19.08.24 13:18
anexa nr.24 model-contract.docx
Bidding Documents
-
19.08.24 13:18
anunt materiale de constructii 2024 repetat.pdf anunt materiale de constructii 2024 repetat.pdf
Bidding Documents
-
21.08.24 14:26

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Arta Zidarului

Normalized price: 4 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications