Select the type of procedure
Commercial procurement
21268493
1
Enquiry period
with
12.08.2024 21:01
to 22.08.2024 11:23
to 22.08.2024 11:23
2
Bidding period
with
22.08.2024 11:23
to 05.09.2024 11:23
to 05.09.2024 11:23
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 084 510 MDL
Period of clarifications:
12 Aug 2024, 21:01 - 22 Aug 2024, 11:23
Submission of proposals:
22 Aug 2024, 11:23 - 5 Sep 2024, 11:23
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparația acoperisului cu schimbarea învelitorii la blocul de studii și Galeriei la Liceul Teoretic Ștefan Vodă din or. Vadul lui Vodă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, Strada Ștefan cel Mare,60
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Aug 2024, 21:01
Date modified
20 Aug 2024, 11:23
Achizitii.md ID
21268493
MTender ID
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
14 Aug 2024, 10:30
Question's name:
Anunt
Question:
Conform anunt de participare ca cerinta obligatorie se cere confirmare oficială eliberată de către banca comercială prin care se confirmă că antreprenorul dispune de min. 50% din suma ofertei pe contul său bancar la momentul depunerii ofertei. Nu este clar de ce contract de linie creditare si/sau contracte de prestare materialelor cu rudece nu vor fi calificate ca cerinta. Facem impresia ca AC favoriteaza pe cine va si vine contrar concurentei legala.Clarificati va rugam. In caz contrar vom fi nevoiti sa ne adresam la ANSC referitor cerintelor de participare.Multumim
Answer (14 Aug 2024, 14:57):
Documentati standard de lucrari, pct. 36 - ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului - subpunct 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
Date:
14 Aug 2024, 10:34
Question's name:
GB
Question:
Buna ziua .Scrieti rechizitele bancare pentru garantie de oferta.Multumim
Answer (14 Aug 2024, 14:59):
Buna ziua!
Trezoreria teritorială: Ministerul Finanţelor Trezoreria Regională Centru - Chișinău c/d 226614 c/b TREZMD2X c/f 1007601010194 cod IBAN: MD91TRPCDV518410A01354AA
Date:
20 Aug 2024, 09:31
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, rugam sa publicati formular desfasurat al caietului de sarcini cu resurse
Formular 1A sau 5 cu resurse fara pret
Answer (20 Aug 2024, 11:21):
Buna ziua!
La solicitare Dvs, vom adauga.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK