Select the type of procedure
Commercial procurement
21268044
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
306 000 MDL
Period of clarifications:
9 Aug 2024, 16:25 - 14 Aug 2024, 16:30
Submission of proposals:
14 Aug 2024, 16:30 - 22 Aug 2024, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Spălătoria, Calea de acces în clasa de studii, Rețelele electrice din blocul administrativ
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Suceava 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Aug 2024, 16:25
Date modified
22 Aug 2024, 15:00
Achizitii.md ID
21268044
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de reparație curentă a spălătoriei
Budget: 182000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Servicii de reparație curentă a căii de acces în clasa de studii din blocul PCT
Budget: 39600.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 3 - Servicii de reparație curentă a rețelelor electrice din blocul administrativ etajul 3
Budget: 84400.0 MDL
Purchase has not taken place
Servicii de reparație curentă a rețelelor electrice din blocul administrativ etajul 3
Date:
9 Aug 2024, 16:36
Question's name:
Forma desfasurata a caietului de sarcini
Question:
Solicitam respectuos anexarea Formei desfasurate a caietului de sarcini.
Answer (9 Aug 2024, 17:29):
Lista cantitatilor de lucrari este desfasurata in Caietul de sarcini. Totodata, in Caietul de sarcini este stipulat sa veniti la fata locului sa vedeti obiectele
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK