1
Enquiry period
with 02.08.2024 15:35
to 07.08.2024 10:00
2
Bidding period
with 07.08.2024 10:00
to 19.08.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 058 556,74 MDL
Period of clarifications: 2 Aug 2024, 15:35 - 7 Aug 2024, 10:00
Submission of proposals: 7 Aug 2024, 10:00 - 19 Aug 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de amenajare a trotuarului pietonal pe strada Renașterii din s. Brăila, com. Băcioi, mun. Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Țonu
Contact phone
022381255
Purchase data
Date created
2 Aug 2024, 15:35
Date modified
3 Aug 2024, 12:25
Achizitii.md ID
21265759
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
3 Aug 2024, 12:25
Question's name:
conditii dure pentru agentii economici
Question:
stimata AC ati impus conditii restrictive si respectiv minimizati numarul de partiicpare la alti genti economici, ingraditi dreptul agentilor economici cu experienta vasta solicitam de a exlude ISO, iar referitor la suma de 2 mil. - in legislatie este mentionat ca agentul economic este obligat sa prezinte confirmare la minimum 75% rulaj din suma achizitiei la care participa.
Answer (5 Aug 2024, 09:04):
Buna ziua. Stimate operator economic, cu referire la ISO 9001, urmeză să vă informăm că această cerință se bazează pe prevederile art. 23 din Legea nr. 131/2015, precum și pct. 41 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministerului finanțelor nr. 69 din 07-05-2021, care prevede că: Operatorul economic urmează să prezinte, în cazul solicitării din partea autorității contactante, documente și certificate emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că respectă anumite standarde de asigurare a calităţii (ISO 9001), acestea trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate. În consecință, vă rugăm să respectați cerința stabilită. Ce ține de cifra de afaceri solicitată, urmează să vă informăm că pct. 36, subpct. 1 din documentația standard menționată prevede că: Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; Astfel, conform documentației de atribuire, valoarea estimată a procedurii de achiziție este în mărime de 1 058 556,74 lei, respectiv valoarea de 2 milioane de lei, este una care se încadrează în prevederile normative precitate. Vă mulțumim pentru clarificare.
Date:
6 Aug 2024, 09:23
Question's name:
Pavaj
Question:
Ce grosime a pavajului ati prevazut la constructia trotuarului?
Answer (6 Aug 2024, 10:51):
6 cm
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.