1
Enquiry period
with 01.08.2024 14:33
to 05.08.2024 13:30
2
Bidding period
with 05.08.2024 13:30
to 09.08.2024 10:00
3
Auction
12.08.2024 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 72 305 MDL
Period of clarifications: 1 Aug 2024, 14:33 - 5 Aug 2024, 13:30
Submission of proposals: 5 Aug 2024, 13:30 - 9 Aug 2024, 10:00
Auction start date: 12 Aug 2024, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de cercetare a stării tehnice a coşurilor de fum şi canalelor de ventilare
din cazangeriile autonome
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Viorica Botnari
Contact phone
022 504831
Purchase data
Date created
1 Aug 2024, 14:19
Date modified
1 Aug 2024, 14:33
Estimated value (without VAT)
72 305 MDL
The minimum downward of the price
723,05 MDL
Achizitii.md ID
21265236
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
30 Aug 2024 14:26 - 31 Dec 2024 14:26
List of positions
1)
Title
Servicii de cercetare a stării tehnice a coşurilor de fum şi canalelor de ventilare din cazangeriile autonome CPV: 71319000-7 - Expert witness services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
1.1 Servicii de cercetare a stării tehnice a coşurilor de fum (CF) - Serviciile vor fi prestate pentru o cantitate de 108 bucăți de coșuri de fum (CF), conform adreselor indicate în Anexa la Anunțul de participare și în corespundere cu următoarele cerințe tehnice: 1. Verificarea vizuală şi instrumentală a corectitudinii şi lipsei modificărilor instalaţiei, coşului de fum (CF); 2. Verificarea disponibilităţii sectoarelor ce protejează construcțiile cu capacitatea de combustie, materialelor şi grosimii stratului de izolație termică, stării perfecte şi regularităţii amplasării capătului CF în raport cu acoperişul şi construcţiile din apropiere, stării tehnice a pereţilor interiori ai CF şi depunerilor de funingine şi gudron, etanşeităţii la gaze şi separării coşului şi canalului de fum, absenţei de surpări şi gunoaie acumulate în CF, prezenţei uşiţelor sau dopurilor de vizită şi control; 3. Verificarea prezenţei oberlihtului sau grilelor de aspiraţie a aerului proaspăt și efectuarea probei de tiraj necesar stabilit pentru CF; 4. Curățarea pereților interiori de depuneri, de funingine și gudron ai CF; Termenul de garanție a serviciilor prestate va fi de minim 12 luni. CPV: 71319000-7 - Expert witness services
Quantity: 108.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
1.2 Servicii de cercetare a stării tehnice a canalelor de ventilare (CV) din cazangeriile autonome -Serviciile vor fi prestate pentru o cantitate de 81 bucăți de canale de ventilare (CV), conform adreselor indicate în Anexa la Anunțul de participare conform adreselor indicate în Anexa la Anunțul de participare și în corespundere cu următoarele cerințe tehnice: 1. Verificarea vizuală şi instrumentală a corectitudinii şi lipsei modificărilor instalaţiei, canalului de ventilare (CV); 2. Verificarea disponibilităţii sectoarelor ce protejează construcţiile cu capacitatea de combustie, materialelor şi grosimii stratului de izolație termică, stării perfecte şi regularităţii amplasării capătului CV în raport cu acoperişul şi construcţiile din apropiere, absenţei de surpări şi gunoaie acumulate în CV, prezenţei uşiţelor sau dopurilor de vizită şi control; 3. Verificarea prezenţei oberlihtului sau grilelor de aspiraţie a aerului proaspăt și efectuarea probei de tiraj necesar stabilit pentru CV; 4. Curățarea pereților interiori de depuneri în CV. Termenul de garanție a serviciilor prestate va fi de minim 12 luni. CPV: 71319000-7 - Expert witness services
Quantity: 81.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anexe la documentatia standard.signed.pdf Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
1.08.24 14:33
Anexa 24 -Model contract.signed.pdf Anexa 24 -Model contract.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa 24 -Model contract.signed.pdf
1.08.24 14:33
Declaratie de eligibilitate.signed.pdf Declaratie de eligibilitate.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie de eligibilitate.signed.pdf
1.08.24 14:33
Anexa la anunţul de participare.signed.pdf Anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa la anunţul de participare.signed.pdf
1.08.24 14:33
Declaratie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
Declaratie de eligibilitate.docx
1.08.24 14:33
Anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.docx
1.08.24 14:33
Anexa la anunţul de participare.docx
Bidding Documents
Anexa la anunţul de participare.docx
1.08.24 14:33
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare.signed.pdf
1.08.24 14:33

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Hornar-Expert SRL

Normalized price: 72 303,84 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei
Qualification documents
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications