1
Enquiry period
with 26.07.2024 14:19
to 05.08.2024 13:00
2
Bidding period
with 05.08.2024 13:00
to 19.08.2024 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 080 000 MDL
Period of clarifications: 26 Jul 2024, 14:19 - 5 Aug 2024, 13:00
Submission of proposals: 5 Aug 2024, 13:00 - 19 Aug 2024, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea serviciilor de realizare si automatizare a fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate, optimizarea cooperării dintre autoritățile publice, prin implementarea unei soluții moderne de e-guvernare pentru sporirea transparenței procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate în cadrul Registrului Aerian al Republicii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Web site
---
The contact person
Full name
Rodica Burdujan
Contact phone
022823603
Purchase data
Date created
26 Jul 2024, 14:00
Date modified
29 Jul 2024, 10:43
Estimated value (without VAT)
2 080 000 MDL
Achizitii.md ID
21263282
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 80/2
Contract period
1 Sep 2024 14:09 - 31 Dec 2024 14:09
List of positions
1)
Title
Servicii de dezvoltare software CPV: 72230000-6 - Custom software development services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S&T Mold

Normalized price: 1 716 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Normalized price: 1 787 401 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

XONTECH Systems

Normalized price: 1 997 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Indrivo

Normalized price: 2 035 845 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
Date:
29 Jul 2024, 10:43
Question's name:
Capitolul VIII SPAȚIUL TEHNOLOGIC AL SI RA
Question:
Buna ziua, p. 48 "Din punct de vedere funcțional, se va realiza o soluție fiabilă și scalabilă atât în cazul creșterii numărului de utilizatori ce folosesc resursele sistemului informatic, cât și în cazul creșterii volumului de informație gestionată de acesta." Va rugam sa ne comunicati nr de utilizatori minim preconizate initial si aproximativ estimarile pentru cresterea nr de utilizatori per an/luna si etc. Va multumim anticipat
Answer (29 Jul 2024, 13:33):
Inițial, este planificat: conducător 3, inspector aeronautic 11, destinatari ai datelor 1, administrator 1. În viitor, toate autoritățile de stat (la cererea acestora) interesate de informațiile disponibile în registru ar trebui să fie conectate (în prezent, numărul de utilizatori este neidentificat).
Servicii de dezvoltare software pentru realizarea si automatizarea fluxurilor de procesare în cadrul procesului de evidență a aeronavelor înmatriculate
Date:
1 Aug 2024, 11:58
Question's name:
Cerinte obligatorii
Question:
Buna ziua, "ITIL Foundation în IT Service Management al angajaților pentru a demonstra înțelegerea procedurilor și a proceselor de lucru." Va rugam sa concretizati cum va fi tratata cerinta susmentionata: toti expertii propusi pentru proiect trebuie sa fie certificati ITIL foundation, sau cel putin o persoana din echipa de proiect,sau orice alt angajat a companiei?
Answer (1 Aug 2024, 14:25):
Răspuns: Cel puțin o persoana din echipa trebuie să fie certificat ITIL Foundation.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications