1
Enquiry period
with 22.07.2024 14:58
to 07.09.2024 18:02
2
Bidding period
with 07.09.2024 18:02
to 07.10.2024 18:37
20 days left
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 22 Jul 2024, 14:58 - 7 Sep 2024, 18:02
Submission of proposals: 7 Sep 2024, 18:02 - 7 Oct 2024, 18:37
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Submit offer
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Aurelia Botica
Contact phone
022222364
Purchase data
Date created
22 Jul 2024, 14:53
Date modified
5 Sep 2024, 18:02
Estimated value (without VAT)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21261412
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Contract period
1 Jan 2025 02:00 - 30 Dec 2027 02:00
List of positions
1)
Title
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360 CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 8.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
22.07.24 14:58
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
22.07.24 14:58
contract nou.docx
Bidding Documents
-
22.07.24 14:58
acord - cadru 1.doc
Bidding Documents
-
22.07.24 14:58
formularele (3).xlsx
Bidding Documents
-
5.09.24 18:02
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Date:
5 Sep 2024, 14:57
Question's name:
accesorii / consumabile
Question:
Se solicită ca accesorii de unică folosință: vas colector. Totodată, pentru economisirea bugetului rugăm să includeți posibilitatea ofertării vaselor reutilizabile / autoclavabile, să fie admise pentru ofertare cât dispozitive cu vase de colectare cât jetablile, atât și cele reutilizabile. Dacă vasul colector este de singură folosință - să fie oferit 10 buc conform specificației. Dar dacă producătorul oferă vas reutilizabil (sterilizabil de ex. prin autoclavare) - cantitatea să fie micșorată; totodată instituția nu va fi obligată să procure de fiecare dată vas colector pentru fiecare procedură / pacient, eficientizînd cheltuieli și nu fiind în detrimentul actului medical.
Answer (6 Sep 2024, 13:50):
Solicitarea de a introduce „vas colector” de tip reutilizabil va fi luată în considera pentru viitoarele proceduri.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Date:
5 Sep 2024, 15:03
Question's name:
consumabil - pansament steril
Question:
Nu toți producători necesită pentru tratarea plăgilor cu vacuum în calitate de consumabil utilizarea pansamentului steril. Rugăm să lărgiți admiterea producătorilor care pot asigura tratarea plăgilor fără utilizarea pansamentului steril, indicînd în specificația tehnică sintagma <<dacă este indicat pentru utilizare de către producător>>
Answer (6 Sep 2024, 13:50):
Propunerea va fi examinată și luată în considerare pentru viitor. Rugăm respectarea cerinței caietului de sarcini. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Date:
6 Sep 2024, 16:56
Question's name:
Vas colector reutiizabil - Propunerea va fi luată în considerare pentru viitor
Question:
De ce nu poate fi luată în considerare actualmente? Care este motivul tehnic? În întrebarea cu vas colector reutilizabil au fost expuse motivele rezonabile, iar în calitate de argumentare din partea Dvs - ne vom gândi în viitor. Rugăm să Vă bazați pe temeiuri tehnice rezonabile la formulare caietului de sarcini și să revizuiți parametri atunci când este un moment logic și esențial. Blocați neîntemeiat un parametru rezonabil și eficient pentru trei ani. Revizuiți Vă rugăm caietul de sarcini și lărgiți limitele echipamentelor admise spre competiție
Answer (6 Sep 2024, 17:35):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Date:
6 Sep 2024, 16:58
Question's name:
consumabil - pansament steril
Question:
la fel - rugăm să revedeți decizia Dvs sau să întemeiați tehnic refuzul de a revedea parametrul dat. Refuzul actual Dvs de a revedea parametrul dat este unul fără temei și conrtaargumente tehnice
Answer (6 Sep 2024, 17:35):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Date:
6 Sep 2024, 17:51
Question's name:
nu este răspuns la întrebare
Question:
creeați obstacole nejustificate nerăspunzînd la subiectul întebării de mai sus formulat clar. obstacol nejustificat este un fapt ilicit
Answer (7 Sep 2024, 17:43):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Lot nr. 36 Dispozitiv pentru vacuumterapia plagilor 130360
Date:
6 Sep 2024, 18:13
Question's name:
Mărimi pansamente
Question:
Vă rugăm să indicați mărimile minime pentru pansamente. Fără indicarea acestui parametru, evaluarea nu va putea fi efectuată corect și instituțiile nu vor beneficia de produse de care chiar au nevoie, deoarece locul de manevră lăsat de către dumneavoastră este prea mare.
Answer (7 Sep 2024, 17:44):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziție publică un act al autorității contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications