Select the type of procedure
21261033
1
Enquiry period
with
19.07.2024 15:45
to 26.07.2024 15:00
to 26.07.2024 15:00
2
Bidding period
with
26.07.2024 15:00
to 09.08.2024 10:00
to 09.08.2024 10:00
3
Auction
12.08.2024 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
464 800 MDL
Period of clarifications:
19 Jul 2024, 15:45 - 26 Jul 2024, 15:00
Submission of proposals:
26 Jul 2024, 15:00 - 9 Aug 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament educațional necesar în cadrul Proiectului DIGITRANS - ,,Digital transformation of HEIs education process in Ukraine and Moldova for sustainable engagement with enterprises”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Jul 2024, 15:35
Date modified
23 Jul 2024, 13:57
Achizitii.md ID
21261033
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Documentatia Standard_USARB_MODIFICAT
Technical Specifications
Documentatia modificata
23.07.24 13:57
Date:
22 Jul 2024, 14:21
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Stimată Autoritate Contractantă, având în vedere faptul că bunurile solicitate sunt produse la comandă, nu sunt disponibile în stoc și urmează a fi importate, livrarea în 30 zile lucrătoare de la semnarea contractului și înregistrarea acestuia la AAP este imposibilă. Având în vedere termenul mediu de producere a categoriei date de echipamente și termenul pentru transport al mărfii, solicităm respectuos modificarea pct. 12 din Anunțul de Participare și acceptarea unui termen de livrare de minim 120 zile de la înregistrarea contractului la Agenția Achiziții Publice.
Answer (23 Jul 2024, 14:31):
Anunț a fost modificat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK