Select the type of procedure
Commercial procurement
21261032
1
Enquiry period
with
19.07.2024 16:08
to 01.08.2024 11:14
to 01.08.2024 11:14
2
Bidding period
with
01.08.2024 11:14
to 25.08.2024 11:14
to 25.08.2024 11:14
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 467 887,50 MDL
Period of clarifications:
19 Jul 2024, 16:08 - 1 Aug 2024, 11:14
Submission of proposals:
1 Aug 2024, 11:14 - 25 Aug 2024, 11:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Mobilier pentru Centrul Consultativ Diagnostic inclusiv și pentru secțiile din blocul principal din cadrul IMSP SCR,,Timofei Moșneaga”
(inclusiv instalarea)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Jul 2024, 16:08
Date modified
26 Jul 2024, 13:18
Achizitii.md ID
21261032
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
26 Jul 2024, 13:18
Question's name:
Anexe
Question:
Buna ziua. va rugam sa atasati schite pentru mobilier si scaune
Answer (29 Jul 2024, 08:26):
Bună ziua! Schițele se vor elabora de către operatorul economic după coordonarea și acordul beneficiarului. Respectiv în descrierea tehnică sunt descrise cerințele tehnice de bază(mărimile,furnitura și materialul de bază...etc). Referitor la scaune, se vor propune oferte ce vor întruni parametrii indicați în specificația tehnică a anunțului de participare.
Date:
30 Jul 2024, 09:28
Question's name:
Lot 1.27
Question:
Ce dimensiune are recuperatorul care trebuie încorporat ?
Answer (30 Jul 2024, 11:14):
Buna ziua!
Diametrul recuperatorului este de 150 mm, lungimea pînă la 500 mm.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK