1
Enquiry period
with 17.07.2024 14:19
to 29.07.2024 10:00
2
Bidding period
with 29.07.2024 10:00
to 07.08.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 8 759 548,14 MDL
Period of clarifications: 17 Jul 2024, 14:19 - 29 Jul 2024, 10:00
Submission of proposals: 29 Jul 2024, 10:00 - 7 Aug 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrările care fac obiectul achiziției vor fi executate la solicitarea beneficiarului, nu neaparat în ordinea indicată în caietul de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Țonu
Contact phone
022381255
Purchase data
Date created
17 Jul 2024, 14:19
Date modified
23 Jul 2024, 15:52
Achizitii.md ID
21259095
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.signed_15.pdf duae.signed_15.pdf
Bidding Documents
-
17.07.24 14:19
documentația standart 23.07.2024.signed.pdf documentația standart 23.07.2024.signed.pdf
Bidding Documents
-
23.07.24 15:52
Date:
18 Jul 2024, 16:30
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Va rugam sa incarcati pe pelatforma de achizitii si caietul de sarcini
Answer (19 Jul 2024, 09:01):
Buna ziua, caietul de sarcini este o parte integrantă a documentației de atribuire (înc. cu pag. 47 Documentația standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări) plasată în cadrul procedurii.
Date:
18 Jul 2024, 16:35
Question's name:
sorry
Question:
Ne cerem scuze, caietul de sarcini este inclus in documentatia standart..
Answer (19 Jul 2024, 09:03):
Se acceptă scuzele.
Date:
28 Jul 2024, 21:22
Question's name:
Numarul de angajati
Question:
De unde s-a luat cifra medie de 35 angajati, pe ultimii 3 ani? Totusi e o cifra mare, tinand cont de fluctuatiile permanente ale personalului in domeniul contructiilor de drumuri
Answer (29 Jul 2024, 09:55):
Bună ziua, Stimate operator economic, În conformitate cu prevederile art. 22 alin. 2 lit. e) din Legea nr. 131/2015, a fost stabilită cerința în cauză pentru a ne asigura că compania care se angajează în execuția lucrării este fiabilă și va fi capabilă să execute lucrarea în termenii și condițiile stabilite în anunțul de participare. Totodată, pentru cerința în cauză, avem două modalități de demonstrare a îndeplinirii cerinței: • Efectivele medii anuale ale personalului angajat în ultimii 3 ani, minim 35 de persoane; Sau • Nu mai puțin de 35 de angajați în fiecare din ultimele 3 luni (până la data de deschidere a ofertelor), confirmate prin acte de la SFS, semnate cu semnătură electronică de către OE. Respectiv, ofertanții urmează să decidă prin care modalitate vor demonstra îndeplinirea cerinței.Astfel, având în vedere faptul că deschiderea ofertelor va avea loc în luna august, operatorul economic urmează să demonstreze acest număr de angajați pentru lunile mai, iunie și iulie, perioadă în care se construiesc cele mai multe drumuri. Respectiv, pentru o companie care activează în domeniul construcției de drumuri, acest număr nu este mare. Cu atât mai mult, urmează să menționăm că am solicitat un număr total de angajați în cadrul companiei și nu numărul personalului care efectiv va participa la execuția lucrării. Ținem să vă informăm că, conform anunțului de participare, am solicitat execuția lucrării în maxim 3 luni. Respectiv, pentru a executa lucrarea în termen, compania trebuie să dețină minim 17 angajați zilnic pe acest șantier, pe durata de 3 luni de execuție (conform devizului estimat avem 8700 h/om /3 luni/22 zile lucrătoare/8 ore). Astfel, în condițiile în care suntem în lunile în care companiile execută lucrări de construcție, acest număr a fost dublat, deoarece compania este una lucrativă. Cu atât mai mult, în cifra menționată nu sunt incluși: directorul companiei, contabilul, dirigintele de șantier, devizierul și alt personal angajat în cadrul companiei. În acest context, vă rugăm să respectați cerințele stabilite.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.