1
Enquiry period
with 15.07.2024 16:38
to 25.07.2024 15:00
2
Bidding period
with 25.07.2024 15:00
to 05.08.2024 15:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 500 000 MDL
Period of clarifications: 15 Jul 2024, 16:38 - 25 Jul 2024, 15:00
Submission of proposals: 25 Jul 2024, 15:00 - 5 Aug 2024, 15:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020 (art. 36)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
15 Jul 2024, 16:33
Date modified
17 Jul 2024, 9:56
Estimated value (without VAT)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21258672
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
7 Aug 2024 16:37 - 30 Dec 2024 16:37
List of positions
1)
Title
Materiale de construcție CPV: 44100000-1 - Construction materials and associated items
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

NANU MARKET

Normalized price: 1 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă, cu aplicarea instrumentului specific de atribuire – acord-cadru, Nr. ocds-b3wdp1-MD-1721050429579 din „15” iulie 2024 privind achiziționarea Materialelor de construcții (acord-cadru), conducându-se de prevederile art.43 al Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A încheia cu operatorii economici S.R.L. „Nanu Market”, S.R.L. „Deniadi”, S.R.L. „Beax Com”, S.R.L. „Vulturii Protectori”, S.R.L. „Manticora”, S.R.L. „Peisaj–Art”, S.R.L. „Anserglob” și S.R.L. „Vermilion” câte un acord-cadru, ce va stabili condițiile pentru contractele subsecvente ce urmează a fi atribuite în rezultatul desfășurării procedurii de reofertare, pe un termen de până la data de 31.12.2024 și cu o valoare ce nu va depăși 1500000,00 lei (fără TVA). * Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) „Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SRL DENIADI

Normalized price: 1 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Beax Com SRL

Normalized price: 1 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

VULTURII PROTECTORI S.R.L.

Normalized price: 1 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

MANTICORA S.R.L.

Normalized price: 199 999 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

S.C. "Peisaj-Art"

Normalized price: 500 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
7
Participant(s) name(s):

ANSERGLOB

Normalized price: 1 500 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
8
Participant(s) name(s):

VERMILION SRL

Normalized price: 1 500 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications