Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
12.07.2024 13:23
to 18.07.2024 13:30
to 18.07.2024 13:30
2
Bidding period
with
18.07.2024 13:30
to 24.07.2024 13:30
to 24.07.2024 13:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
854 587,18 MDL
Period of clarifications:
12 Jul 2024, 13:23 - 18 Jul 2024, 13:30
Submission of proposals:
18 Jul 2024, 13:30 - 24 Jul 2024, 13:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3606, MOLDOVA, Ungheni, locality, Nationala nr.11
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jul 2024, 13:16
Date modified
16 Jul 2024, 7:44
Achizitii.md ID
21256033
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație la Centru educațional mun. Ungheni. Căminul nr. 2
Budget: 854587.18 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
12 Jul 2024, 15:12
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Incarcati va rog caietul de sarcini in Word
Answer (12 Jul 2024, 15:40):
Caietul de sarcini în PDF este plasat la decizia Autorității contractante
Date:
15 Jul 2024, 09:55
Question's name:
Anunt
Question:
Buna ziua! Vă rugăm să dați parametrii tehnice la următoarele poziții din Caietul de sarcini: poz 46 - hota, poz 47 - boiler, poz 54 - Uși(model), poz 68 - corp de iluminat LED.
Answer (16 Jul 2024, 09:35):
Bună ziua! poziția 46 - MATIC D 100 AA
poziția 47 Tes YGCV 100MedEco
poziția 68 Mărimea 60x60 cm (pentru Armstrong)
poziția 54 - uși - pe parcursul lucrărilor se va vedea modelul
Date:
15 Jul 2024, 09:58
Question's name:
Anunț
Question:
Vă rugăm să mariți perioada de Depunerea a ofertelor, reeșind din HG987/2018 - pct 23. Termenul-limită de prezentare a ofertelor este de cel puțin 7 zile – pentru bunuri și 12 ZILE - PENTRU SERVICII.
Answer (16 Jul 2024, 09:35):
perioada a fost prelungită
Date:
16 Jul 2024, 16:06
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Formular desfasurat F1 lucrărilor - poz 15 Pardoseli din gresie - 128m2 - d-stră în descrierea pozitiei aratați că la 128m2 total volum de podele folosim doar 6,464 m2 de Placi sau piscoturi de gresie!
La fel a fost micșorat volum de fuga, care nu intră nici în minim de consum de material aratat de producător! E gresala mare, care putea să dă eroare și la suma totală a obiectului! Puteți să explicați?
Answer (17 Jul 2024, 09:14):
Lucrările se vor efectua conform caietului de sarcini. Volumele adăugătoare apărute în timpul efectuării lucrărilor vor fi introduse în procesul-verbal de recepție și vor fi achitate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK