Select the type of procedure
Commercial procurement
21254973
1
Enquiry period
with
12.07.2024 15:45
to 29.07.2024 12:00
to 29.07.2024 12:00
2
Bidding period
with
29.07.2024 12:00
to 12.08.2024 17:00
to 12.08.2024 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 590 000 MDL
Period of clarifications:
12 Jul 2024, 15:45 - 29 Jul 2024, 12:00
Submission of proposals:
29 Jul 2024, 12:00 - 12 Aug 2024, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de înlocuire a pilonilor defectați și montarea pilonului suplimentar
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jul 2024, 15:45
Date modified
17 Jul 2024, 17:26
Achizitii.md ID
21254973
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot nr.1: LEA-110kV Strășeni 330 - Hîncești (înlocuire piloni defectați)
Budget: 1330000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot nr.2: LEA-110 kV derivația la SE Cărpineni de la LEA 110 kV Strășeni 330 - Hîncești (înlocuire piloni defectați)
Budget: 260000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot 3: LEA-110 kV Cărpineni- Cococeni cu derivație la SE Cioara (înlocuire piloni defectați – 9 buc. și montare pilon suplimentar – 1 buc.)
Budget: 460000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lot nr.4: LEA-330kV Cioara – Huși (România) (înlocuire piloni defectați)
Budget: 540000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrari de inlocuire a pilonilor si montare suplimentara.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari de inlocuire a pilonilor si montare suplimentara.signed.pdf
tenderNotice
Condiții de participare la achiziție
12.07.24 15:45
declaratia operatorului economic.docx
Bidding Documents
Declarația privind situația personală a operatorului economic, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
12.07.24 15:45
experienta similara.docx
Bidding Documents
Declarație privind experiența similară, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
12.07.24 15:45
formularul ofertei.docx
Bidding Documents
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
12.07.24 15:45
informatie generala.docx
Bidding Documents
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
12.07.24 15:45
Date:
16 Jul 2024, 15:42
Question's name:
termen de livrare
Question:
Buna ziua. Referitor la termenul de livrare luna septembrie. Daca de luat in considerarie asa factori ca
- perioada de contestare dupa anuntarea rezultatelor
- semnarea contractului
- primirea autorizatiei pentru transportarea pilonilor
- transportarea a 70 piloni pe timp de canicula s.a.
Posibil livrarea a 73 piloni in luna septembrie sa nu fie reala
Answer (16 Jul 2024, 16:31):
Se solicită să analizați repetat cerințele caietului de sarcini, întrucât pentru achiziția "Lucrări de înlocuire a pilonilor defectați și montarea pilonului suplimentar" nu există prevederea livrării în luna septembrie a cantității de piloni indicate de către Dvs
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK