Status Cancelled
Estimated value without VAT 25 025 MDL
Period of clarifications: 10 Jul 2024, 9:03 - 23 Jul 2024, 12:00
Submission of proposals: 23 Jul 2024, 12:00 - 30 Jul 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Accesorii de birou

Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul prevederilor art. 71 alin. (1) lit. d) liniuța a treia din Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţii publică privind achiziţionarea accesoriilor de birou
Date of cancellation
14 Aug 2024, 16:38
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Covalciuc
Contact phone
022 504881
Purchase data
Date created
10 Jul 2024, 9:03
Date modified
14 Aug 2024, 16:38
Achizitii.md ID
21252457
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Lot nr. 2 Mapă pentru acte la semnat
Date:
10 Jul 2024, 09:14
Question's name:
Model -foto
Question:
Solicităm respectuos să atașați o poza model a mapei atît interior cît și exterior.
Answer (10 Jul 2024, 15:49):
Drept răspuns la solicitarea Dvs, vă informăm că va fi publicată imaginea modelului de referință al bunului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.