1
Enquiry period
with 09.07.2024 10:01
to 24.07.2024 11:00
2
Bidding period
with 24.07.2024 11:00
to 31.07.2024 10:00
3
Auction
01.08.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 675 000 MDL
Period of clarifications: 9 Jul 2024, 10:01 - 24 Jul 2024, 11:00
Submission of proposals: 24 Jul 2024, 11:00 - 31 Jul 2024, 10:00
Auction start date: 1 Aug 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini și standardului de referință
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
9 Jul 2024, 9:04
Date modified
24 Jul 2024, 9:31
Estimated value (without VAT)
675 000 MDL
The minimum downward of the price
6 750 MDL
Achizitii.md ID
21251076
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
12 Aug 2024 09:27 - 12 Nov 2024 09:33
List of positions
1)
Title
Aparat FRAAS Automat CPV: 38500000-0 - Checking and testing apparatus
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae utilaj laborator.doc
Bidding Documents
-
9.07.24 10:01
documentația standard bunuri servicii.docx
Bidding Documents
-
9.07.24 10:01
caiet de sarcini utilaj laborator.docx
Bidding Documents
-
9.07.24 10:01
contract utilaj laborator.docx
Bidding Documents
-
9.07.24 10:01
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Lokmera

Normalized price: 806 399 MDL
Status: Winner
Reason: În baza decizie grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, ocds-b3wdp1-MD-1720505128870 din 16.08.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1720505128870 din 31.07.2024, în vederea achiziționării utilajului pentru dotarea laboratorului de încercări al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA pentru fiecare lot în parte. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Conform clasamentului pentru lotul I- „Aparat FRAAS Automat”, operatorul economic S.R.L. „ LOKMERA” a propus cel mai mic preț de 806 399,00 (opt sute șase mii trei sute nouăzeci și nouă lei, 00 bani) lei, fără TVA și 967 678,80 (nouă sute șaizeci și șapte de mii șase sute șaptezeci și opt lei, 80 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Conform clasamentului pentru lotul II-„Malaxor automat în laborator pentru mixturi asfaltice”, operatorul economic S.R.L. „ LOKMERA” a propus cel mai mic preț de 379 300,00 (trei sute șaptezeci și nouă de mii trei sute lei, 00 bani) lei, fără TVA și 455 160,00 (patru sute cincizeci și cinci de mii o sută șaizeci lei, 00 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Conform clasamentului pentru lotul III- „Stand permeametru pentru determinarea coeficientului de filtrare a solului”, operatorul economic S.R.L. „ LOKMERA” care a propus cel mai mic preț de 59 981,00 (cincizeci și nouă de mii nouă sute optzeci și unu lei, 00 bani) lei fără TVA și 71 977,20 (șaptezeci și una de mii nouă sute șaptezeci și șapte lei, 00 bani) lei, inclusiv TVA, nu poate fi calificat deoarece nu corespunde în totalitate cu cerințele cerute în caietul de sarcini. Pe lângă setul de permiametre compus din 4 celule cu diametrul de 100 mm, în caietul de sarcini este indicat și un set de 4 celule cu diametrul de 150 mm, fapt ce face ca setul propus de ofertantul Lokmera SRL să fie incomplet. Din aceste considerente conform Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, oferta operatorului economic " Lokmera " S.R.L. se respinge ca fiind neconformă. Clasat pe locul 2, operatorul economic S.R.L. ,,TECNOS QUALITY” care a propus prețul de 95 000,00 (nouăzeci și cinci de mii lei, 00 bani) lei, fără TVA și 114 000,00 (o sută paisprezece mii lei, 00 bani) lei, inclusiv TVA, utilajul propus de acesta la lotul 3 cuprinde toate cerințele impuse în caietul de sarcini, cu corespunderea cerințelor înaintate. Conform clasamentului pentru lotul IV- „Cuptor de ardere a mixturilor asfaltice tip NCAT” operatorul economic S.R.L. „ LOKMERA” a propus cel mai mic preț 272 415,00 (optzeci și șase mii lei, 00 bani) lei, fără TVA și 326 989,00 (trei sute douăzeci și șase de mii nouă sute optzeci și nouă lei, 00 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, specificațiile şi alte documente necesare calificării. Luând în consideraţie specificul utilajului, operatorii economici desemnați câştigători au dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractele de achiziție vor fi încheiate cu ofertanții câştigători, în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi vor cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertanții desemnați câștigători vor prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ”Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications