1
Enquiry period
with 11.07.2024 13:28
to 01.08.2024 14:49
2
Bidding period
with 01.08.2024 14:49
to 11.08.2024 14:49
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 800 000 MDL
Period of clarifications: 11 Jul 2024, 13:28 - 1 Aug 2024, 14:49
Submission of proposals: 1 Aug 2024, 14:49 - 11 Aug 2024, 14:49

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Anunțului de participare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Eugeniu Abașev
Contact phone
(022)27-74-76
Purchase data
Date created
11 Jul 2024, 13:28
Date modified
11 Jul 2024, 13:42
Achizitii.md ID
21250988
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
11.07.24 13:28
Date:
11 Jul 2024, 13:42
Question's name:
Garantia bancara 1%
Question:
Buna ziua. Ati indicat in caietul de sarcini ca e posibil de transferat pe contul institutiei Garantia Bancara de 1%, astfel va rugam sa indicati conul unde trebuie de transferat. Multumim anticipat.
Answer (15 Jul 2024, 14:22):
Bună ziua. Vedeți pct. 15 din Caietul de sarcini.
Date:
11 Jul 2024, 15:08
Question's name:
Lot 2 Monitor + doc station
Question:
Va rugam sa precizati, cu referire la (Doc station: Conectare: PC USB Type-C. Ports: min.2 USB 3.0, 1 x RJ-45, min. 1 x HDMI, min. 1 x USB-C) - aceast statie de andocare trebuie sa fie integrata in monitor sau separata?
Answer (18 Jul 2024, 13:16):
Dispozitiv separat cu conexiune prin port USB Type-C
Date:
11 Jul 2024, 15:11
Question's name:
Lot 1 (1.1 si 1.2) licente
Question:
cu referire la licenta Sistem de operare: Licențiat și compatibil cu aplicațiile utilizate în procesul educațional (ex. SO Microsoft Windows 11 + Microsoft Office 2021, etc.) - vă rugpam sa anexati sau indicati nr. de scrisoare de eligibilate Microsoft, pemtru a putea prezenta producatorilor de Hardware)
Answer (18 Jul 2024, 13:17):
La moment scrisoare de eligibilate Microsoft nu este valabilă
Date:
11 Jul 2024, 15:15
Question's name:
Lot 1 (1.1 si 1.2) Microsoft Office 2021
Question:
Va rugam sa precizati, cu referire la cerinta Microsoft Office 2021 - tipul licentelor solicitate, Vor fi acceptate office conform clasificarii Microsoft pentru institutiile Educationala si anume Office Home & Student 2021, sau se accepta Office 365?
Answer (30 Jul 2024, 11:20):
Bună ziua. Se acceptă Office 365.
Date:
11 Jul 2024, 15:21
Question's name:
43. Documente obligatorii la depunerea ofertei
Question:
Cu referire la punctul 13 - Confirmarea calității produsului la capitolul Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: a fost olicitat cu caracter obligatoriu MAF (Scrisoare de autorizație de la Producător pentru concursul respectiv) pentru Hard sau alt act relevant în acest sens Original, confirmată prin semnătura Participantului. Va rugam sa precizati daca Certificatul de Conformitate va fi acceptat ca dovada de Confirmarea calității produsul?
Answer (30 Jul 2024, 11:26):
Bună ziua. Certificatul de Conformitate va fi acceptat.
Date:
11 Jul 2024, 15:24
Question's name:
Anexa nr.18
Question:
Buna ziua. In anuntul de participare, in documentele obligatorii solicitate se regaseste Certificat sau contract cu unitate service centru SI formularul din Anexa 18. Va rugam sa verificati daca nu s-a comis o eroare cind s-a mentionat cuvintul "si" Anexa 18 in loc de "sau" Anexa 18, deoarece un Agent economic care este autorizat de producator ca fiind Service centru autorizat pe teritoriu RM nu are cum sa completeze Anexa 18 de la Tert sustinator.
Answer (15 Jul 2024, 14:30):
Bună ziua. Anexa nr. 18 se va completa corespunzător situației.
Date:
11 Jul 2024, 15:26
Question's name:
20. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: 70 zile calendaristice din data semnării contractului.
Question:
Vă informăm că, 70 de zile calendaristice pentru cantitate de echipament indicată nu este suficienta pentru a indeplini o comanda de producere avand in vedere ca liderii mondiali in producerea echipamentului de calcul, dispun de linii de producere in mare parte china. Doar producere acestora poate la unele modele depasi 2 luni. Respectiv, pentru utilizarea eficienta a banilor publici in conditiile in care criteriul de evaluare este pretul cel mai scăzut, pentur a obtine o asemena oferta, este indicat un termen de cel putin 90 de zile. Vă solicitam respectuos revizuirea acestui termen de 70 de zile de oarece implica logistica pe aer costisitoare.
Answer (15 Jul 2024, 14:32):
Bună ziua. Obiecția dvs se acceptă. Astfel operatorii economici interesați pot oferta un termen de livrare de până la 90 zile.
Date:
11 Jul 2024, 15:29
Question's name:
livrarea si instalarea bunurilor
Question:
Va rugam sa concretizati unde vor fi livrate si instalate bunurile.
Answer (30 Jul 2024, 14:49):
Bună ziua. Bunurile vor fi livrate la sediul beneficiarului.
LOT 2 Echipamente periferice
Date:
17 Jul 2024, 14:03
Question's name:
Scanner
Question:
Vă rugăm să clarificați dacă ar trebui să se înțeleagă că timpul de scanare indicat este în modul continuu pe o coală A4, de ex. viteza trebuie sa fie de cel putin 46,15 ppm?? Sau este suficient 45? - de regulă, scanerele de documente sunt echipate cu o interfață USB, adesea USB 3.0, dar acesta este USB Type-B. În același timp, este specificată cerința pentru o conexiune gazdă USB Type-A x1, ceea ce este tipic pentru MFP-uri, dar nu și pentru scanerele de documente.
Answer (30 Jul 2024, 11:23):
Bună ziua. Viteza de scanare este specificată in anunț - cel puțin 1,3 sec. La interfața și conectori trebuie să fie USB Type A și Type B
Panou interactiv cu suport mobil
Date:
17 Jul 2024, 14:21
Question's name:
Panou interactiv
Question:
Pentru un lucru mai productivsi confortabil mariti va rog parametrii minimi a panoului interactiv, mai ales ca bugetul permite. Ca exemplu: 1.Spațiul de stocare este de doar 32 GB, ceea ce, astăzi, este extrem de mic, având în vedere dimensiunea aplicațiilor care pot fi instalate! Bănuiesc că un dispozitiv modern ar trebui să aibă 128 GB de stocare! 2.Nu există cerințe pentru performanța procesorului încorporat cel puțin, acesta trebuie să fie un procesor cu 8 nuclee cu o frecvență de cel puțin 2 GHz. 3.Nu există cerințe pentru sticlă de protecție și echipamente pentru școli, luați în considerare aproximativ următoarele - sticlă călită de cel puțin 4 mm 4.Cerințele indică - 1 x creioane (stylus), ceea ce nu este suficient pentru o instituție de învățământ - dar cum rămâne cu munca în comun? Norma pentru afișajele educaționale este prezența a două stilouri în configurația de bază. 5.Afișajul este conceput pentru educație, dar nu există nicio cerință pentru un ecran, care afectează direct calitatea afișajului și viziunea elevilor. Un panou IPS cu un unghi de vizualizare de 178° este considerat norma.
Answer (30 Jul 2024, 11:24):
Bună ziua. Cerințele tehnice prezentate în anunț au fost stabilite conform Standardelor minime de dotare cu mijloace TIC, aprobate prin Ordin MEC și avizate de AGE.
Date:
17 Jul 2024, 15:43
Question's name:
Panou interactiv cu suport mobil. ÎNTREBAREA DE MAI SUS CONȚINE INFORMAȚII ERONATE
Question:
Și anume ce tine de sticla de protecție. Rezistenta ecranului se arată în MOHS - cu cât mai mare coeficientul, cu atât mai buna este protecția. Vedeți linkul următor pentru a înțelege ca grosimea sticlei de protecție nu trebuie să constituie un parametru tehnic obligatoriu, iar duritatea sticlei - trebuie. https://www.youtube.com/watch?v=cgtUJx2iEys
Answer (30 Jul 2024, 11:25):
Bună ziua. Cerințele tehnice prezentate în anunț au fost stabilite conform Standardelor minime de dotare cu mijloace TIC, aprobate prin Ordin MEC și avizate de AGE.
Date:
31 Jul 2024, 09:54
Question's name:
Livrarea si instalarea bunurilor
Question:
Cumparatorul si Beneficiarul reprezinta aceiasi persoana?
Answer (31 Jul 2024, 10:53):
Bună ziua. Din punct de vedere juridic, MEC are calitatea de Cumpărător/Beneficiar.
Date:
1 Aug 2024, 12:18
Question's name:
Lot 1
Question:
Va rugam sa precizati daca pentru lotul 1 notebook 17 bucati si notebook 80 bucati , daca se accepta pentru ambele modele de notebookuri diagonala de 15,6 inch.??
Answer (1 Aug 2024, 14:32):
Bună ziua. Rugăm să respectați cerințele de la pct. 8 al Anunțului de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.