Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 183 000 MDL
Period of clarifications: 5 Jul 2024, 16:31 - 9 Jul 2024, 8:36
Submission of proposals: 9 Jul 2024, 8:36 - 13 Jul 2024, 23:36

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de verificare a sistemelor de împămîntare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testemitanu 30
Web site
---
The contact person
Full name
Vasile Faina
Contact phone
022852670
Purchase data
Date created
5 Jul 2024, 16:31
Date modified
13 Jul 2024, 23:36
Achizitii.md ID
21249511
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Date:
6 Jul 2024, 16:12
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua!Indicati va rog correct informatie despre volumul de lucru pe fiecare bloc aparte, cum facem oferta fara volumul de lucru si fara caiet de sarcini!
Answer (8 Jul 2024, 08:36):
Bună ziua. Vom transmite informația către persoana responsabilă pentru o analiză suplimentară. Dacă rămîne valabil așa cum este ar fi bine să vă deplasați la fața locului. Vă mulțumim.
Date:
8 Jul 2024, 08:41
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Chiar dacă venim la fața locului , noi o să vedem volumul de lucru dar dacă la recepție finală autoritatea contractară nu va fi de acord cu volumul executat?!! Caiet de sarcini se face pentru un volum concret ca să fie clar cantitatea și poziții solicitate
Answer (8 Jul 2024, 09:28):
Dacă considerați că informația plasată este insuficientă Vă oferim posibilitatea de lua legătura cu specialistul nostru la direct ca re a pregătit toată specificația și să clarificați toate aspectele tehnice. 078 846 292 - Domnul Aurel.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.