1
Enquiry period
with 01.07.2024 12:03
to 18.07.2024 11:00
2
Bidding period
with 18.07.2024 11:00
to 22.07.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 4 623 700 MDL
Period of clarifications: 1 Jul 2024, 12:03 - 18 Jul 2024, 11:00
Submission of proposals: 18 Jul 2024, 11:00 - 22 Jul 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
1 Jul 2024, 11:27
Date modified
1 Jul 2024, 12:03
Estimated value (without VAT)
4 623 700 MDL
Achizitii.md ID
21245776
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jul 2024 12:00 - 30 Sep 2024 12:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R6 Chișinău-Orhei-Bălți, km 94+620 - 99+320 (4 700 m.l.) CPV: 45233141-9 - Road-maintenance works
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
1.07.24 12:03
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
1.07.24 12:03
duae slarysil r6.doc
Bidding Documents
-
1.07.24 12:03
caiet de sarcini slarisil r6.docx
Bidding Documents
-
1.07.24 12:03
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 4 473 953,78 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Nouconst

Normalized price: 5 070 786,98 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” ocds-b3wdp1-MD-1719822809797 din 07.08.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1719822809797 din 22.06.2024, ce vizează achiziționarea ,,Lucrărilor de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R6 Chișinău-Orhei-Bălți, km 94+620 - 99+320 (4 700 m.l.)”, Vă comunicăm următoarele: Operatorul economic S.C.„Primaterax-Nord” S.R.L. – clasat pe locul întâi după preț, a propus oferta în valoare de 4 473 953,78 (patru milioane patru sute șaptezeci și trei mii nouă sute cincizeci și trei lei, 78 bani) lei fără TVA și 5 368 744,54 (cinci milioane trei sute șaizeci și opt mii șapte sute patruzeci și patru lei, 54 bani), lei inclusiv TVA. În urma evaluării documentelor ofertei și a răspunsurilor la clarificările solicitate ofertantului S.C.„Primaterax-Nord” S.R.L. prin demersul nr. 04-02/3734 din 01.08.2024, grupul de lucru a decis respingerea ofertei în temeiul art. 69, alin 6), lit. (a) și (b) al Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015: „Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție” și ,,oferta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”. Menționăm că ofertantul “Primaterax-Nord” S.R.L. nu a dat dovadă de experiență similară obiectului licitat, ceea ce este o cerință obligatorie conform pct. 16 subpct. 8/9 din Anunțul de participare. Lucrările similare pentru această licitație fiind lucrările specializate de aplicare a straturilor bituminoase subțiri executate în conformitate SM SR EN 12273:2010 Straturi Bituminoase Turnate la Rece și conform CP D.02.28:2023 Normativ privind execuția straturilor bituminoase foarte subțiri la rece. Ponderea lucrărilor specializate de aplicare a straturilor bituminoase subțiri constituie peste 70 % din valoarea lucrărilor. “Primaterax-Nord” S.R.L. nu a prezentat dovada deținerii la moment a utilajului necesar pentru lucrările specializate de producere și aplicare a straturilor bituminoase subțiri, informând doar autoritatea contractantă prin scrisoarea de clarificare nr. 149 din 06.08.2024 că întreprinderea a procurat utilaj Schafer, tip SMS 12000, serie 8037806, nr. 1500, anul fabricării 2015 care este în proces de livrare din România în Republica Moldova și va fi livrat în decurs de 15 zile lucrătoare. Totodată, în anexa nr. 14 Declarație privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului, ofertantul indică că Repartizorul de mixturi bituminoase și Mixerul repartizor de amestec mineral turnat sunt luate în arendă, neprezentând însă un contract de locațiune în acest sens.. În urma solicitării prezentării documentelor confirmative care ar demonstra certificarea materialului slurry seal, “Primaterax-Nord” S.R.L. informează că entitatea se află în procesul de certificare, urmând să obțină certificatul de conformitate până la darea în exploatare a obiectelor procedurii în cauză. Însă, în conformitate cu prevederile art.24, li.g, al Legii nr.721/1996 privind calitatea în construcții, executanții lucrărilor au obligația de utilizare în execuţia lucrărilor numai a produselor şi procedeelor prevăzute în proiect, certificate sau pentru care există agremente tehnice, care conduc la realizarea exigenţelor esenţiale, precum şi gestionarea probelor-martor; înlocuirea produselor şi procedeelor prevăzute în proiect cu altele care îndeplinesc condiţiile precizate numai pe baza soluţiilor stabilite de proiectanţi cu acordul investitorului, respectiv deducem că produsul trebuie să fie certificat nu la darea în exploatare a lucrărilor, ci la momentul punerii în operă. Operatorul economic S.R.L. ,,Nouconst”, al doilea ofertant după preț, a propus oferta în valoare de 5 070 786,98 (cinci milioane șaptezeci mii șapte sute optzeci și șase mii lei, 98 bani) lei fără TVA și 6 084 944,38 (șase milioane optzeci și patru mii nouă sute patruzeci și patru lei, 38 bani) lei cu TVA corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea a prezentat toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. Totodată, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

ROBRICONS

Normalized price: 5 180 661,53 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications