1
Enquiry period
with 28.06.2024 12:44
to 12.07.2024 11:00
2
Bidding period
with 12.07.2024 11:00
to 19.07.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 5 865 700 MDL
Period of clarifications: 28 Jun 2024, 12:44 - 12 Jul 2024, 11:00
Submission of proposals: 12 Jul 2024, 11:00 - 19 Jul 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
28 Jun 2024, 12:27
Date modified
28 Jun 2024, 12:44
Estimated value (without VAT)
5 865 700 MDL
Achizitii.md ID
21244987
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jul 2024 12:42 - 30 Sep 2024 12:42
List of positions
1)
Title
Lucrări de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R30 Anenii Noi-Căuseni-Ștefan Vodă-frontiera cu Ucraina, km 44+000 - 47+000 (3 000 m.l); km 49+000 - 50+000 (1 000 m.l); km 51+000 - 52+000 (1 000 m.l). CPV: 45233141-9 - Road-maintenance works
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
28.06.24 12:44
caiet de sarcini slarysil r30.docx
Bidding Documents
-
28.06.24 12:44
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
28.06.24 12:44
duae slarysil r30.doc
Bidding Documents
-
28.06.24 12:44
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Nouconst

Normalized price: 6 443 074,24 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ROBRICONS

Normalized price: 6 539 868,88 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” ocds-b3wdp1-MD-1719566893954 din 30.07.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1719566893954 din 19.07.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R30 Anenii Noi-Căuseni-Ștefan Vodă-frontiera cu Ucraina, km 44+000 - 47+000 (3 000 m.l); km 49+000 - 50+000 (1 000 m.l); km 51+000 - 52+000 (1 000 m. l), Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Oferta operatorului economic SRL ,,Nouconst” – clasată pe locul întâi, oferta propusă constituind 6 443 074, 24 lei (șase milioane patru sute patruzeci și trei de mii șaptezeci și patru lei, 24 bani) fără TVA nu poate fi acceptată din motivul neprezentării tuturor actelor în conformitate cu documentația standard. În urma evaluării documentelor ofertei, operatorul economic, nu poate fi calificat pe motiv că, actele prezentate nu corespund cerințelor înaintate față de obiectul ce urmează a fi atribuit și ulterior executat, conform cerințelor înaintate în Anunțul de participare. Potrivit prevederilor pct.51 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări nr.69 din 07.05.2021, operatorul economic interesat de a participa la procedura de achiziție publică este obligat să depună până la expirarea termenului-limită stabilit de către autoritatea contractantă, o cerere de participare, în cazul aplicării prevederilor art.33 alin.(7) și alin.(11) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice. În celelalte cazuri, aceasta se depune odată cu oferta. Totodată, în conformitate cu pct.52 din documentația menționată supra, oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică; 2) Propunerea financiară; 3) DUAE; 4) Garanția pentru ofertă, după caz (anexa nr.9). În rezultatul evaluării licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1719566893954, ce vizează achiziționarea lucrărilor de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R30 Anenii Noi-Căuseni-Ștefan Vodă-frontiera cu Ucraina, km 44+000 - 47+000 (3 000 m.l); km 49+000 - 50+000 (1 000 m.l); km 51+000 - 52+000 (1 000 m.l), s-a constatat, că oferta înaintată de către SRL ,,Nouconst”, nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire, și anume prin neprezentarea propunerii tehnici (devizele de cheltuieli). Urmare celor menționate supra, în lipsa anexării propunerii tehnici conform documentației standard, cerință ce este obligatorie și care trebuie respectată de către toți ofertanții, denotă faptul că operatorul economic nu a respectat cerințele stipulate în documentația de atribuire. Iar potrivit prevederilor art.69 alin.(6) lit. b) din Legea nr.131/2015, autoritatea contractantă, nu acceptă oferta în cazul în care aceasta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire. Prin urmare, grupul de lucru, în conformitate cu prevederile legale menționate supra, a decis respingerea ofertei operatorului economic SRL ,,Noucons”, din motivul neprezentării propunerii tehnici, în conformitate cu documentația standard. Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale. Operatorul economic SRL ,,Robricons” clasat pe locul doi după preț, oferta propusă constituie 6 539 868, 88 lei (șase milioane cinci sute treizeci și nouă mii opt sute șaizeci și opt lei, 88 bani) fără TVA și 7 847 842, 66 lei (șapte milioane opt sute patruzeci și șapte mii opt sute patruzeci și doi lei, 66 bani) cu TVA, corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară și au fost prezentate toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications