Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 500 000 MDL
Period of clarifications:
27 Jun 2024, 15:47 - 8 Jul 2024, 15:30
Submission of proposals:
8 Jul 2024, 15:30 - 23 Jul 2024, 15:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform Caietului de Sarcini
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Autoritatea Contractantă a decis anularea procedurii de achiziție publică dat fiind faptul că pe parcursul analizei și evaluării ofertelor s-au constatat erori și omisiuni, respectiv acest fapt face imposibil adoptarea măsurilor corective fără ca acesta să ducă la încălcarea art. 71, lit. (1) lit. g) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.
Date of cancellation
14 Aug 2024, 8:50
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Jun 2024, 15:47
Date modified
14 Aug 2024, 9:30
Achizitii.md ID
21244589
MTender ID
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de comunicare și PR pentru Forum Economic Chișinău 2024
Budget: 1500000.0 MDL
Cancelled
Date:
2 Jul 2024, 17:00
Question's name:
Anunt de participare, punct 24, b1
Question:
Buna ziua,
În anunțul de participare, punctul 24, subpunct b1, este indicat - cel puțin 2 contracte similare executate însoțite de confrimări vizuale ale conceptelor evenimentelor cu valoare de minim 2 milioane lei în ultimii 3 ani.
Întrebarea este - 2 milioane lei cumulativ, în total pentru cel puțin 2 contracte?
Mulțumesc!
Cu stimă,
Dorin Palade
Vice-director ANODILIA SRL
060611088
Answer (3 Jul 2024, 11:04):
Bună ziua!
"Cel puțin 2 contracte similare executate însoțite de confirmări vizuale ale conceptelor evenimentelor cu valoare totală (cumulativ) de minim 2 milioane lei în ultimii 3 ani".
Date:
8 Jul 2024, 14:51
Question's name:
Claficari
Question:
Producere materiale publicitare - elaborarea spoturilor TV și radio presupune eleborarea unui singur post în 2 limbi sau elaborarea a două spoturi diferite?
Materialele sunt elaborate în baza materialelor de pe stock sau este nevoie organizarea filmărilor pentru video promo?
Answer (8 Jul 2024, 15:08):
Bună ziua!
Conform punctului 8 din Caietul de sarcini sunt necesare 2 spoturi (TV și radio), cu durata de 40 secunde, în două limbi fiecare.
Totodată, este nevoie de organizarea filmărilor și crearea scenariului pentru ambele spoturi.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK