1
Enquiry period
with 20.06.2024 10:15
to 04.07.2024 11:00
2
Bidding period
with 04.07.2024 11:00
to 11.07.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 003 070 MDL
Period of clarifications: 20 Jun 2024, 10:15 - 4 Jul 2024, 11:00
Submission of proposals: 4 Jul 2024, 11:00 - 11 Jul 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
20 Jun 2024, 8:39
Date modified
26 Jun 2024, 12:46
Estimated value (without VAT)
2 003 070 MDL
Achizitii.md ID
21240860
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
22 Jul 2024 10:11 - 29 Nov 2024 10:14
List of positions
1)
Title
Lucrări de construcție a trotuarelor pietonale pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în raioanele Călărași, Hîncești, Nisporeni CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae construcție trotuare.doc
Bidding Documents
-
20.06.24 10:15
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
20.06.24 10:15
caiet de sarcini construcție trotuare lot 2.docx
Bidding Documents
-
20.06.24 10:15
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
20.06.24 10:15
caiet de sarcini construcție trotuare lot i.docx
Bidding Documents
-
20.06.24 10:15
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"ANCAROS CONSTRUCT"

Normalized price: 1 590 650,85 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1718862037419 din 12.08.2024 în urma evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziție publică cerere oferte de prețuri nr. ocds-b3wdp1-MD-1718862037419 din 11.07.2024, privind achiziționarea „Lucrărilor de construcție a trotuarelor pietonale pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în raioanele Briceni, Edineț, Glodeni, Sîngerei Lot I și raioanele Călărași, Hîncești, Nisporeni Lot II”, Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic ”Nostalitserv-Prim” SRL – clasat pe locul întâi privind Lotul nr.I „Lucrări de construcție a trotuarelor pietonale pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în raioanele Briceni, Edineț, Glodeni, Sîngerei” a propus prețul ce mai scăzut de 3 071 515,08 (trei milioane șaptezeci și unu de mii cinci sute cincisprezece, 08 bani) lei fără TVA și 3 685 818,10 (trei milioane șase sute optzeci și cinci de mii opt sute optsprezece, 10 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Operatorul economic ”Ancaros-Construct” SRL – clasat pe locul întâi privind Lotul nr.II „Lucrări de construcție a trotuarelor pietonale pe drumurile publice naționale amplasate teritorial în raioanele Călărași, Hîncești, Nisporeni” a propus prețul cel mai scăzut de 1 590 650,85 (un milion cinci sute nouăzeci mii șase sute cincizeci, 85 bani) lei fără TVA și 1 908 781,03 (un milion nouă sute opt mii șapte sute optzeci și unu, 03 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorii economici câștigători au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorii economici desemnați câştigători au dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractele de antrepriză vor fi încheiate cu ofertanții câştigători în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ATAR INTER

Normalized price: 1 741 135,09 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Aedificator

Normalized price: 1 975 961,08 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

MARNICMIH

Normalized price: 1 995 732,53 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

SC Foremcons SRL

Normalized price: 2 064 157,83 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications