1
Enquiry period
with 19.06.2024 11:31
to 03.07.2024 15:00
2
Bidding period
with 03.07.2024 15:00
to 09.07.2024 10:00
3
Auction
10.07.2024 13:51
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 7 500 MDL
Period of clarifications: 19 Jun 2024, 11:31 - 3 Jul 2024, 15:00
Submission of proposals: 3 Jul 2024, 15:00 - 9 Jul 2024, 10:00
Auction start date: 10 Jul 2024, 13:51

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul nr. 7 Masă pentru stația grafică și pentru biroul de informare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Galina Uzun
Contact phone
022-50-48-37
Purchase data
Date created
19 Jun 2024, 10:42
Date modified
3 Jul 2024, 12:56
Estimated value (without VAT)
7 500 MDL
The minimum downward of the price
75 MDL
Achizitii.md ID
21240321
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
26 Jul 2024 10:49 - 31 Dec 2024 11:26
List of positions
1)
Title
7.1. Masă pentru biroul de informare - Material: PAL. - grosimea 36mm, prelucrat cu cant ABS 0,5 mm, Dimensiunile mesei: 954x750x400 mm; Dimensiunea Poliţelor A: Înălţimea - 330 x 434 mm; Dimensiunea Sertarului B: Înălţimea - 216 mm x 434 mm; Dulapul este dotat cu 2 (două) poliţe pentru depozitarea mapelor. Partea de jos a dulapului este dotată cu 3 (trei) sertare. După stabilirea câştigătorului pentru lotul respectiv, operatorul economic va fi invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice, inclusiv culoarea. Adresa livrării şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. A.Puşkin, 42. Termen de garanţie: minim 12 luni. Modelul de referință și parametrii sunt indicați în Anexa nr. 6 și 6.1 la Anunțul de participare. CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
7.2. Masă pentru stația grafică - Masa din 2 elemente: Dimensiuni: conform tabelului; Material: PAL melaminat prelucrat cu cant ABS 0,5 mm; După stabilirea câştigătorului pentru lotul respectiv, operatorul economic va fi invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice, inclusiv culoarea. Adresa livrării şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. A.Puşkin, 42. Termen de garanţie: minim 12 luni. Modelul de referință și parametrii sunt indicați în Anexa nr. 7 și 7.1 la Anunțul de participare. CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
declaratie beneficiari efectivi.doc
Bidding Documents
declaratie beneficiari efectivi.doc
19.06.24 11:31
anexe la anunțul de participare.signed.pdf anexe la anunțul de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la anunțul de participare.signed.pdf
19.06.24 11:31
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
19.06.24 11:31
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare.signed.pdf
19.06.24 11:31
anexa nr. 24 (contract-model) - mobilier.signed.pdf anexa nr. 24 (contract-model) - mobilier.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 (contract-model) - mobilier.signed.pdf
19.06.24 11:31
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.signed.pdf anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.signed.pdf
19.06.24 11:31
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard ord. 115 din 2021.docx
19.06.24 11:31
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae.signed.pdf
19.06.24 11:31
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
19.06.24 11:31

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DIGHIVA

Normalized price: 6 000 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei Grupului de lucru pentru achiziiții publice
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications