Select the type of procedure
Commercial procurement
21239747
1
Enquiry period
with
18.06.2024 11:43
to 28.06.2024 13:00
to 28.06.2024 13:00
2
Bidding period
with
28.06.2024 13:00
to 09.07.2024 09:00
to 09.07.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 017 977 MDL
Period of clarifications:
18 Jun 2024, 11:43 - 28 Jun 2024, 13:00
Submission of proposals:
28 Jun 2024, 13:00 - 9 Jul 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reconstrucția amenajării Aleii Castanelor din str. Costiujeni, or. Codru
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Jun 2024, 11:43
Date modified
18 Jun 2024, 14:44
Achizitii.md ID
21239747
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reconstrucția amenajării Aleii Castanelor din str. Costiujeni, or. Codru
Budget: 2017977.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
proiect schiță aleea castanilor.pdf
proiect schiță aleea castanilor.pdf
Technical Specifications
Proiect schiță Aleea Castanelor
18.06.24 11:43
Date:
18 Jun 2024, 14:44
Question's name:
Caiet sarcini desfasurat
Question:
Atasati va rog caietul de sarcini desfasurat cu norme si resurse.
Indicati marimile la borduri si pavele.
Multumesc anticipat
Answer (19 Jun 2024, 10:09):
Buna ziua, Caietul de sarcini - Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări este anexat la procedura. Mărimile la borduri sunt indicate in caietul de sarcini, pozitia 12,13,14.
Date:
20 Jun 2024, 12:17
Question's name:
Caiet sarcini desfasurat
Question:
REITEREZ: Solicit atasarea caietul de sarcini desfasurat cu norme si resurse. Indicati marimile la borduri si pavele. Multumesc anticipat!
STIMATA AUTORITATE CONTRACTANTA REACTIONATI POZITIV LA SOLICITARI!
Answer (21 Jun 2024, 15:46):
Conform caietului de sarcini care este atașat la procedură cu norme și cod resurse, mărimea bordurilor este de 20x25 cm și 10x15 cm; pavele- 20x10.
Date:
21 Jun 2024, 15:37
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua. Ne explicati va rog de ce, de exemplu in proiect sunt indicate 34 felinare cu accesorii, insa in caietul de sarcini doar 18.
Answer (24 Jun 2024, 08:27):
Buna ziua. Numărul de felinare rămâne a fi 18 conform caietului de sarcini.
Date:
24 Jun 2024, 15:21
Question's name:
Caiet sarcini clarificari
Question:
Stimata AC:
1.la pozitia 27 din caietul de sarcini ati inclus o cantitate totala pentru 2 tipuri de pavaj care au preturi diferite, conform schitei de proiect. Cum procedam cu indicarea pretului??? Mai ales ca e foarte probabil ca vor fi si lucrari neprevazute!
2. Concretizati marca betonului la cofraje.
3. Indicati marimile bordurilor si pavelelor (ati indicat mai sus marimea bordurilor este de 20x25 cm și 10x15 cm; pavele- 20x10 ce semnifica????)
Answer (25 Jun 2024, 16:49):
La poziția 27 conform normelor de resurse DE17A sunt indicate volumele de materiale conform lucrărilor planificate
Date:
26 Jun 2024, 12:57
Question's name:
Caiet sarcini desfasurat
Question:
Stimata AC: 1.la pozitia 27 din caietul de sarcini ati inclus o cantitate totala pentru 2 tipuri de pavaj care au preturi diferite, conform schitei de proiect. Cum procedam cu indicarea pretului??? Mai ales ca e foarte probabil ca vor fi si lucrari neprevazute! 2. Concretizati marca betonului la cofraje. 3. Indicati marimile bordurilor si pavelelor (ati indicat mai sus marimea bordurilor este de 20x25 cm și 10x15 cm; pavele- 20x10 ce semnifica????)
Answer (27 Jun 2024, 16:58):
Ați adresat întrebarea data mai sus, unde v-am oferit răspuns. În anunțul de participare este indicat nr. de telefon, la care puteți apela dacă tot apar aceleași neclarități.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK