1
Enquiry period
with 17.06.2024 16:32
to 27.06.2024 10:00
18 hours left
2
Bidding period
with 27.06.2024 10:00
to 09.07.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 2 458 825 MDL
Period of clarifications: 17 Jun 2024, 16:32 - 27 Jun 2024, 10:00
Submission of proposals: 27 Jun 2024, 10:00 - 9 Jul 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

conform anunțului de participare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
17 Jun 2024, 16:32
Date modified
18 Jun 2024, 13:31
Achizitii.md ID
21239206
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Notebook
Budget: 188040.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - All-in-One PC
Budget: 145838.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Panou interactiv
Budget: 221668.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Boxă IET 180
Budget: 20465.0 MDL
Active
Lot nr. 16 - Aspirator
Budget: 39169.0 MDL
Active
Lot nr. 17 - Fier de călcat
Budget: 5165.0 MDL
Active
Lot nr. 20 - Uscător de mâini
Budget: 23620.0 MDL
Active
Lot nr. 26 - Frigider
Budget: 55700.0 MDL
Active
Lot nr. 34 - Mixer
Budget: 48750.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
17.06.24 16:32
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
17.06.24 16:32
anunț de participare 1.1.docx
Bidding Documents
-
18.06.24 13:31
Date:
18 Jun 2024, 10:54
Question's name:
LOT 6
Question:
Buna ziua. Va rugam sa verificati In Lotul 6, pozitia 3 daca este greseala la pretul estimativ sau la cantitate? Este ireal 4 buc sa coste 37500.00 lei.
Answer (18 Jun 2024, 13:32):
s-a modificat prețul în anunț. având în vedere că sistem nu permite modificarea prețurilor ghidați dupa prețuri indicate în anunț
Date:
19 Jun 2024, 18:01
Question's name:
Mostre
Question:
Buna ziua, ce ar presupune mostre in 3 zile in cazul produselor aferente acestei licitatii? Sa presupunem ca operatorul economic nu dispune de stoc pentru un model propus in licitatie, iar livrarea cantitatii totale de bunuri va fi de 30 zile. Cum poate fi adusa acea mostra in 3 zile de la solicitare? Nici cu livrare express in unele cazuri nu se reuseste(ceea ce va duce si la costuri suplimentare, indeosebi pentru produsele ce ocupa un volum mare, ajungand ca suma transportului sa fie mai mare decat suma bunului in sine)
Answer (20 Jun 2024, 08:59):
prezentarea mostrei este responsabilitatea operatorului economic. operatorii economici participanți la concurs asumă responsabilitatea de a prezenta mostra la bunurile propuse.
Date:
21 Jun 2024, 15:18
Question's name:
termen de livrare
Question:
va rugam sa extindeti termenul de livrare de la 30 la 60 zile pentru a reusi producerea, importul si livrarea bunurilor in toate destinatiile specificate din anuntul de participare
Answer (25 Jun 2024, 12:02):
caiet de sarcini nu o să fie modificat.
Date:
24 Jun 2024, 11:23
Question's name:
lot 2 pozitia 3 (Multifuncţional ȘC SP 12 - 1buc IET 139 - 1buc)
Question:
buna ziua, pentru pozitia 3, din lotul 2 se cere MFD A3 sau MFD A4?
Answer (24 Jun 2024, 11:36):
MFD A3
Date:
25 Jun 2024, 10:54
Question's name:
Lot 2
Question:
În caietul de sarcini, în punctul 1- este indicat rezoluția de imprimare de 4800 x 1200 dpi , iar în punctul 2- este indicat rezoluția de imprimare de 5.760 x 1.440 DPI .Aceste criterii de rezoluție sunt specifice doar unui singur producător - Canon. Solicităm : REVIZUIREA caietului de sarcini pentru o concurență liberă și echitabilă.
Answer (25 Jun 2024, 12:01):
cel puțin încă două producători în afară de canon corespund de tehnica cu aceiași parametre, astfel argumentarea dvs nu corespund realității. În conformitate cu legislația în vigoare OE au drept de asocia în scopul prezentării ofertelor, sau puteți să propuneți tehnica cu parametre asiminătoare sau chiar mai înalte decît este prevăzut în anunț de participare. caiet de sarcini nu o să fie modificat.
Date:
25 Jun 2024, 10:55
Question's name:
Lot 2
Question:
În punctul 8 este solicitată imprimarea prin cerneală. Vă anunțăm că nu toți producătorii folosesc tehnologie de impimare prin cerneală, ci doar laser, iar integrarea acestui punct cu toate celelalte într-un singur lot, preferențiază un anumit ofertant . Solicităm : Împărțirea pe loturi a echipamentelor A3 și A4 și a celor cu tehnologia de imprimare prin cerneală, pentru a permite participarea mai multor ofertanți și a respecta principiul concurenței loiale.
Answer (25 Jun 2024, 11:32):
După publicarea sistem nu permite efectuarea astfel de modificări. Astfel nu putem Împărțirea pe loturi echipamentelor A3 și A4 și a celor cu tehnologia de imprimare prin cerneală. În conformitate cu legislația în vigoare OE au drept de asocia în scopul prezentării ofertelor.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.