Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 282 850,92 MDL
Period of clarifications:
14 Jun 2024, 13:37 - 24 Jun 2024, 10:00
Submission of proposals:
24 Jun 2024, 10:00 - 1 Jul 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Produse alimentare conform necesităților instituțiilor de educație timpurie din or. Făești pentru simestrul II anului 2024.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedura se anuleaza - La încărcarea automată nu s-au încărcat toate loturile din fișier, adăugarea manuală nu a fost posibilă. Procedura a fost inițiată repetat - https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1718696841988?tab=contract-notice
Date of cancellation
18 Jun 2024, 13:08
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Jun 2024, 13:37
Date modified
18 Jun 2024, 13:11
Achizitii.md ID
21238085
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
17 Jun 2024, 12:47
Question's name:
Loturi
Question:
In anunt de participare 70 de pozitii, pe platforma ati plasat 59, ceva lipseste, ori nu va trebuie toate pozitii din anunt de participare. Va rugam sa faceti corectari. Multumim!
Answer (18 Jun 2024, 13:06):
Vă mulțumim pentru atenționare - a fost depistată o eroare la încărcarea automată a loturilor. Cu părere de rău, problema nu poate fi soluționată în perioada de actualizare - procedura dată se anulează pe motiv că tehnic nu este posibil să adăugăm manual loturile care nu s-au încărcat. Vă rogăm să accesați procedura https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1718696841988?tab=contract-notice
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK