1
Enquiry period
with 14.06.2024 08:55
to 18.06.2024 17:00
2
Bidding period
with 18.06.2024 17:00
to 24.06.2024 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 191 119,69 MDL
Period of clarifications: 14 Jun 2024, 8:55 - 18 Jun 2024, 17:00
Submission of proposals: 18 Jun 2024, 17:00 - 24 Jun 2024, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

rechizitelor de birou pentru necesitățile IP ODA pe parcursul anului 2024,
prin procedura de achiziție de valoare mică

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Corina Rusu
Contact phone
069877777
Purchase data
Date created
14 Jun 2024, 8:55
Date modified
17 Jun 2024, 13:21
Achizitii.md ID
21237636
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
6. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Bidding Documents
-6. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
14.06.24 08:55
11. anexa nr. 12.docx
Bidding Documents
-11. anexa nr. 12.docx
14.06.24 08:55
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
Bidding Documents
-8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
14.06.24 08:55
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Bidding Documents
-9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
14.06.24 08:55
3. anexa nr. 22.xlsx
Bidding Documents
-3. anexa nr. 22.xlsx
14.06.24 08:55
anunț_de_participare_rechizite de birou.pdf.pdf anunț_de_participare_rechizite de birou.pdf.pdf
Bidding Documents
anunț_de_participare_rechizite de birou.pdf.pdf
14.06.24 08:55
1. anexa nr. 7.docx
Bidding Documents
1. anexa nr. 7.docx
14.06.24 08:55
4. anexa nr. 23.xlsx
Bidding Documents
-4. anexa nr. 23.xlsx
14.06.24 08:55
10. declarația privind beneficiarii finali.docx
Bidding Documents
-10. declarația privind beneficiarii finali.docx
14.06.24 08:55
2. anexa nr. 8.docx
Bidding Documents
-2. anexa nr. 8.docx
14.06.24 08:55
rechizitelor de birou pentru necesitățile IP ODA pe parcursul anului 2024, prin procedura de achiziție de valoare mică
Date:
17 Jun 2024, 13:21
Question's name:
Evaluare
Question:
buna, explicati va gor in ce mod va fi evaluare fara cantitate ?
Answer (18 Jun 2024, 11:09):
buna ziua, Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: Cel mai mic preț pe lot (după formula indicată în specificația de preț). Cel mai mic preț oferit pentru suma totală.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.