1
Enquiry period
with 13.06.2024 13:43
to 24.06.2024 10:00
2
Bidding period
with 24.06.2024 10:00
to 04.07.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 170 837 MDL
Period of clarifications: 13 Jun 2024, 13:43 - 24 Jun 2024, 10:00
Submission of proposals: 24 Jun 2024, 10:00 - 4 Jul 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Verificarea proiectului de execuție
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
13 Jun 2024, 13:14
Date modified
13 Jun 2024, 13:43
Estimated value (without VAT)
170 837 MDL
Achizitii.md ID
21237499
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
22 Jul 2024 13:34 - 30 Dec 2025 13:40
List of positions
1)
Title
Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M3 Chișinău – Comrat - Giurgiulești - frontiera cu România, km 211,98 – 213,69 și M3.1 Giurgiulești – frontiera cu Ucraina, km 0,0 – 0,65 (drum de conexiune a punctului de trecere a frontierei de stat Giurgiulești - Reni și Giurgiulești – Galați)” CPV: 71319000-7 - Expert witness services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae verificare proiecte.doc
Bidding Documents
-
13.06.24 13:43
documentația standard bunuri servicii.docx
Bidding Documents
-
13.06.24 13:43
contract servicii.docx
Bidding Documents
-
13.06.24 13:43

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 169 887,52 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1718273741981 din 10.07.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1718273741981 din 04.07.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de verificare a proiectelor de execuție a lucrărilor, conform loturilor, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. În rezultatul evaluării ofertelor pentru Lotul 1 ”Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare privind actualizarea conform standardelor europene a proiectului de execuție pentru reabilitarea drumului M1 Frontiera cu România-Leușeni-Chișinău-Dubăsari-Fr.cu Ucraina, km 96,40-105,40 (modificat conform HG nr.1468 din 30.12.2016 din M21 Chșinău-Dubăsari-Poltava, km 6,00-15,00)” grupul de lucru anulează procedura de achiziție publică pentru lotul dat, deoarece în baza contractului nr. 06-15/174 din 25.05.2022, compania S.R.L.,,Univercons” urma să execute lucrări de proiectare privind actualizarea proiectului de execuție susmenționat, însă Antreprenorul nu și-a onorat obligațiunile contractuale, proiectul nefiind realizat, respectiv serviciile de verificare a obiectivului specificat nu sunt necesare. Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic Î.S. „Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor” în conformitate cu prevederile legale. În rezultatul evaluării ofertelor pentru Lotul 2 ”Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare privind elaborarea proiectului de execuție pentru reparația drumului M3 Chișinău – Comrat - Giurgiulești - frontiera cu România, km 211,98 – 213,69 și M3.1 Giurgiulești – frontiera cu Ucraina, km 0,0 – 0,65 (drum de conexiune a punctului de trecere a frontierei de stat Giurgiulești - Reni și Giurgiulești – Galați)” cel mai scăzut preț a ofertei a fost propus de operatorul economic F.Ș.P. „Universinj” S.R.L. în sumă de 169 887,52 (o sută șaizeci și nouă mii opt sute optzeci și șapte lei, 52 bani) lei fără TVA și 203 865,03 (două sute trei mii opt sute șaizeci și cinci lei, 03 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. În rezultatul evaluării ofertelor pentru Lotul 3 ”Servicii de verificare a lucrărilor cu titlul „Lucrări de proiectare pentru elaborarea proiectului de execuție privind construcția drumului de ocolire a s. Giurgiulești, r. Cahul” cel mai scăzut preț a ofertei a fost propus de operatorul economic F.Ș.P. „Universinj” S.R.L. în sumă de 99 640,50 (nouăzeci și nouă mii șase sute patruzeci lei, 50 bani) lei fără TVA și 119 568,60 (o sută nouăsprezece mii cinci sute șaizeci și opt lei, 60 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiiile pentru oferte, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertelor s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Normalized price: 170 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications