1
Enquiry period
with 12.06.2024 16:31
to 24.06.2024 09:00
2
Bidding period
with 24.06.2024 09:00
to 04.07.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 250 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jun 2024, 16:31 - 24 Jun 2024, 9:00
Submission of proposals: 24 Jun 2024, 9:00 - 4 Jul 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția a două clădiri ale instituției de învățământ general (nivel primar și gimnazial) cu capacitatea de 320 elevi în două locații diferite din or.Codru: cod cadastral 0131124.175, str. Costiujeni 10 și Cod cadastral 0131131.142, str. Schinoasa Deal 42.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
The contact person
Full name
Țurcan Natalia
Contact phone
022793932
Purchase data
Date created
12 Jun 2024, 16:31
Date modified
12 Jun 2024, 16:31
Achizitii.md ID
21236998
CPV
71320000-7 - Servicii de concepţie tehnică
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
12.06.24 16:31
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
12.06.24 16:31
documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
12.06.24 16:31
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
12.06.24 16:31
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.