Public procurement
21236998
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția a două clădiri ale instituției de învățământ general (nivel primar și gimnazial) cu capacitatea de 320 elevi în două locații diferite din or.Codru
1
Enquiry period
with 12.06.2024 16:31
to 24.06.2024 09:00
to 24.06.2024 09:00
2
Bidding period
with 24.06.2024 09:00
to 04.07.2024 09:00
to 04.07.2024 09:00
3 days left
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
1 250 000 MDL
Period of clarifications:
12 Jun 2024, 16:31 - 24 Jun 2024, 9:00
Submission of proposals:
24 Jun 2024, 9:00 - 4 Jul 2024, 9:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția a două clădiri ale instituției de învățământ general (nivel primar și gimnazial) cu capacitatea de 320 elevi în două locații diferite din or.Codru
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jun 2024, 16:17
Date modified
12 Jun 2024, 16:31
Estimated value (without VAT)
1 250 000 MDL
Achizitii.md ID
21236998
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Contract period
15 Jul 2024 16:27 - 30 Dec 2025 16:27
List of positions
1)
Title
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția a două clădiri ale instituției de învățământ general (nivel primar și gimnazial) cu capacitatea de 320 elevi în două locații diferite din or.Codru
CPV: 71322000-1 - Engineering design services for the construction of civil engineering works
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
12.06.24 16:31
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
12.06.24 16:31
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK